Wooden skrev 2017-01-17 08:04:22 följande:
Haha, ja jag är sjukt imponerad! :) Eller vad man ska kalla det! Skulle också vilja gå och mysa med det själv, men tycker det känns som man ljuger så fort man träffar någon, haha. Dessutom bor vi hemma hos mina föräldrar tillfälligt sen i höstas och jag jobbar med min mamma. Och min killes ena syster fick barn samma dag som vi plussade och den andra är gravid (och vi var dessutom gravida med samma bf förra gången!) så dom ville vi också berätta för. Nu vet dom flesta av våra vänner, men det är inte "officiellt" än på typ facebook.
Mef dina förutsättningar hade inte jag heller kunna hålla mig:)
Här är nog största anledningen till att vi inte berättar för att vi vet att det ej kommer bli positivt från alla håll. Sedan kommer vi bara berätta för barnen och låta de spridas den vägen om det sprids.
Sedan är det inte så att jag träffar så många:) går hemma som hemmafru just nu och kommer göra det iallafall i 3-4 år till. Åker och handlar 2 ggr i veckan och det är enda gången jag träffar folk:) när jag är ute i byn går det ännu att dölja i skoterkläderna :) börjat dock bli nojig att träffa någon jag känner då jah handlar. Jackan går inte att stänga längre så kör fluffiga halsdukar :)