london skrev 2016-12-11 22:11:56 följande:
Bk1986: Jag har testat 2 ggr men endast för att se att ovitrellen gått ur kroppen, det hade den! Jag kommer nog att tjuvtesta varje dag fram till TD nu, haha! Har läst att en del fått + redan from dag 6 men det är ju såklart ovanligt. Kommer du att kunna hålla dig till testdagen?
KristinaJ: Min syster fick JÄTTE stripigt och fett hår när hon var gravid! :) Nej, orkar inte heller med en till sprutomgång på direkten, tar det sig inte så kommer vi att vänta lite grann av flervorsaker visserligen, men behöver ett litet "break" mentalt. Jag klarar inte av hormoner särskilt bra så det har varit tufft av den anledningen också. Vi har inte hört något om detxandra embryot, vi skulle också få hem ett brev så jag tror faktiskt att det klarat sig till frysen. Tänker att de borde ringt annars? Alltså det hade varit smidigare för dom.
Har ni mycket känningar före/under mens? Tänker alltså ifall ni känner er som vanligt eller om det är ovanligt att ni inte känner något?
Jag skulle haft min.mems om 5 dagar i vanliga fall och känner mig som sagt som jag brukar innan. Men vet ni om brukar man få mens på sin vanliga dag även om man ivf'at? Inte fått någon info om det.
Nej jag har redan börjat testa. Går inte hålla sig. ;) Förra gången lyckades jag hålla mig till ÄP + 13 iallafall. Så bra är jag inte denna gång. ;D
Här är det fortfarande noll symtom. Ingen mensvärk, inga ömma bröst. Bara huvudvärk av att inte dricka så mycket kaffe. ;) Vanligtvis har jag rätt rejäl mensvärk men den brukar komma samtidigt som mensen. Tror jag. Var så längesen jag hade en naturlig cykel...