• mariama

Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?

Hej! Är det fler än jag som börjar/har börjat/ska börja äta bidrottninggelé (Apiforce) nu för att förhoppningsvis bli gravida?

Jag har ett barn redan och vi vill ha syskon! På första försöket i juli blev jag gravid men tyvärr slutade det i ett MA som upptäcktes i slutet av augusti. Sen dess har vi försökt tre cykler men inte lyckats hittills. Vet att det inte alls är länge men vill gärna testa något som sägs vara positivt för ägglossning och hormoner, man förlorar ju inget på det tänker jag :)

Är det fler i samma sits? Som vill följas åt? Eller har någon erfarenheter av bidrottninggelé? :) Snälla hör av er!

• Svar på tråden Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?
  • mariama

Vet inte om det var bidrottninggeléns förtjänst, men jag hoppas, men jag är gravid! Fick positict med cb digitalt nyss på BIM-1!!! Känns fantastiskt men vågar knappt tro på det!

• HoppasPåEnTill
    mariama skrev 2016-12-18 09:35:05 följande:

Vet inte om det var bidrottninggeléns förtjänst, men jag hoppas, men jag är gravid! Fick positict med cb digitalt nyss på BIM-1!!! Känns fantastiskt men vågar knappt tro på det!

Grattis! Vad roligt.
  • Cecilah
    mariama skrev 2016-12-18 09:35:05 följande:

Gratttis!!
  • Trött79

Det sägs ju att när hoppet lämnar oss öppnas en dörr.....imorse blev det plus på stickan. Hoppas den blir kvar!

• mariama
    Trött79 skrev 2016-12-18 12:42:01 följande:

Det sägs ju att när hoppet lämnar oss öppnas en dörr.....imorse blev det plus på stickan. Hoppas den blir kvar!

Men åh, då plussade vi på samma dag! Stort grattis, underbart att höra :) När blir du beräknad då?
  • Trött79
    mariama skrev 2016-12-18 12:55:10 följande:

Men åh, då plussade vi på samma dag! Stort grattis, underbart att höra :) När blir du beräknad då?

19 augusti om allt går som det ska!! Grattis till er med!!!????
  • mariama
    Trött79 skrev 2016-12-18 13:10:03 följande:

Såå kul!! :) Jag är beräknad 28 augusti, så jag är lite efter :)
  • KCEG
    Trött79 skrev 2016-12-18 13:10:03 följande:
    mariama skrev 2016-12-18 13:20:26 följande:
    GRATTIS till er båda! Det ger hopp om framtiden... snart blir det kanske vår tur med! Vilket härligt avslut på ett jobbigt år och vilken julklapp!! Härligt!

• mariama
    KCEG skrev 2016-12-18 19:31:34 följande:
    mariama skrev 2016-12-18 13:20:26 följande:
    GRATTIS till er båda! Det ger hopp om framtiden... snart blir det kanske vår tur med! Vilket härligt avslut på ett jobbigt år och vilken julklapp!! Härligt!

Tusen tack! Hoppas verkligen på er nästa gång, är definitivt din tur då! 
  • KCEG

Jag vågar knappt skriva det... men jag har plussat... första månaden med apiforce, precis som förra gången så plussade jag på första månaden med dom. Jag tror att dom hade ett finger med i spelet. 
    Nu hoppas jag bara att lilla vill stanna med oss hela vägen!

• mariama
    KCEG skrev 2016-12-21 17:40:34 följande:

Jag vågar knappt skriva det... men jag har plussat... första månaden med apiforce, precis som förra gången så plussade jag på första månaden med dom. Jag tror att dom hade ett finger med i spelet. 

Nu hoppas jag bara att lilla vill stanna med oss hela vägen!

Grattis igen!! Måste vara någon bra effekt :) Kommer definitivt ta dom igen om det blir aktuellt! Nu håller vi tummarna för våra små gryn!
  • HoppasPåEnTill

Oj vad det plussas! Vad roligt. Jag är på min första cykel med apriforce och rosenrot. Troligtvis ÄL igår.

Försöker att inte hoppas men det är verkligen omöjligt.

• HoppasPåEnTill

Jag har läst att man ska ta 1000 mg apriforce per dag när man försöker bli gavid, men vet inte om set är sant eller var informationen kommer ifrån. Någon som vet?

• smurf11

Grattis till era plus! :)
    När i cykeln började ni äta det?
    Åt ni hela cykeln eller?
    Åt ni något annat samtidigt?
    Lycka till för er!

Svar på tråden Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?