Mammor från Tempar/Fertility Friend
Let's move on
Let's move on
Kul, beror på var och när så kanske jag kan komma med!
Men vad roligt! Jag är upptagen måndag och onsdag, men vi ses gärna en annan dag om du kan! Hoppas fler Stockholmsbor härinne kan! Tjoho
Min bästis var bortrest nästa vecka, och veckan efter det kan inte jag. Så kommer den 23e. Vi kan väl se när det närmar sig när och om vi får till en fikaträff
Min bästis var bortrest nästa vecka, och veckan efter det kan inte jag. Så kommer den 23e. Vi kan väl se när det närmar sig när och om vi får till en fikaträff
Åh vad kul! Om man får komma som ännu ej bliven mamma kommer jag gärna! :) Jag jobbar sista arbetsdagen den 18/1 och är beräknad till 31/1. Vore så kul!
Absolut! Du får påminna när det närmar sig! Minnet är bra men kort och gärna på fb för min del då jag inte alltid är så aktiv här på fl
Grejen är att jag tror själva analysen tar en vecka. Men att hon drog till med tre pga jul och nyår. Det var centralsjukhuset i Karlstad (inte mycket annat att välja på här) och de brukar nog ringa från skyddat. Ovanligt att telefonförsäljare ringer från det numera, men jag hoppas verkligen. Skulle gärna ringa och kolla med mottagningen men det är ju röd dag imorgon så då kommer jag nog inte fram :/ får hoppas, vem det nu var, ringer imorgon igen.Det är ju bara det att det är röd dag vi morgon. Så troligtvis dröjer det väl enda till måndag innan någon ringer eller jag kan få tag i någon. Men ska försöka hålla mig lugn.
Vad roligt med fikaträff! Vad trist att jag bor så långt bort ifrån alla. Loppan är väl närmast mig, men ändå en bra bit bort. Min syrra bor i Stockholm, men jag är inte där så ofta. Inte ens varje år.
Jag fick inte tag på någon idag (tack för att du tänkte på mig Loppan <3) och ingen har ringt heller. Det talar ju för att det iaf är någon myndighet/ företag som söker mig. Iom att det är tyst nu när det är röd dag alltså.
Vad roligt med fikaträff! Vad trist att jag bor så långt bort ifrån alla. Loppan är väl närmast mig, men ändå en bra bit bort. Min syrra bor i Stockholm, men jag är inte där så ofta. Inte ens varje år.
Jag fick inte tag på någon idag (tack för att du tänkte på mig Loppan <3) och ingen har ringt heller. Det talar ju för att det iaf är någon myndighet/ företag som söker mig. Iom att det är tyst nu när det är röd dag alltså.
Önskar jag bodde i Sverige.... :(
Va gör du om dagarna
Får se om man har möjlighet att haka på! Hon är nog inte så jätterolig stt ha på tåg. Haha. Vet inte heller hur hon skulle vara att ha med sig på ett fik. Vagnen är ju inte riktigt hennes grej. ;)
Försöker tänka hur det skulle ske rent praktiskt. Det bästa hade varit att ta bilen men har aldrig kört i Sthlm. :P
Förresten. Hur tänker ni med alla varningar kring rs-viruset som ska vara så extremt i år? Kan det verkligen stämma att läkare råder till att hålla dom små hemma så mycket som möjligt i 3 månader?