Lesbisk mamma
Bryr mig inte alls kul när folk håller på. Kan ta mycket.
Jag tror absolut inte detta är en troll tråd dock tycker jag det är så oehört synd om ts. Anmäl alla troll spekulationer det brukar jag alltid göra när jag ser folk spekulera.
Bryr mig inte alls kul när folk håller på. Kan ta mycket.
Jag tror absolut inte detta är en troll tråd dock tycker jag det är så oehört synd om ts. Anmäl alla troll spekulationer det brukar jag alltid göra när jag ser folk spekulera.
Nej absolut inte bara för att hon är lesbisk. Träffade henne idag hon berättade massor men fick inte berätta för pappa eller min syster. Och kommer inte det för det är mellan oss.
Är ni arga för att hon är lesbisk eller för att hon träffat någon annan?
Ska fika med mamma och hennes flickvän en dag mamma frågade mig och min syster för hon saknar syrran men hon vägrar, hon fick bara skit tillbaka så jag fick trösta henne. Men jag ska iväg skiter i min syster just nu faktiskt. Du är så snäll skrev mamma och att hon älskade mig mest på jorden. Det brukar hon aldrig skriva. Ska dit på julafton med har köpt en present åt mamma med.
Känns bra faktiskt, pappa har också börjat träffa en tjej. Så förmodligen kommer hon bli bonusmamma sen. Är det konstigt att mamma säger älskling och hjärtat åt mig? Men det är det väl inte.
Blir jätteglad och stolt över att höra detta TS.
Det är riktigt stort av dig att våga stå för vad DU tycker är rätt fastän de andra i din närhet inte håller med. Du är ett jättegott exempel när du följer dina egna sunda värderingar även när det är svårt.
Hoppas ni får en bra jul!
Då har du missförstått allting, min syster vill ha en ny mamma men inte jag min mamma är bäst på jorden. Skulle hon ta livet av sig så skulle jag dö. Sist jag träffade henne började jag gråta ville aldrig släppa taget. Helt ärligt så struntar jag i att min mamma är lesbisk. Sedan kan man ha många vuxna i sitt liv, kommer börja se mammas sambo som en mamma också. Pappa har kommit över mamma helt säger han, han blev jätte arg på min syster som skiter i mamma helt.
Låter på er som det är bättre att eran pappa skaffar en ny som tar mamma-rollen så ni får en "riktig" hetro kvinna att se upp till. Istället för den där äckliga människan som tycker om andra kvinnor. Så läste jag ditt inlägg.
Jag bryr mig inte vad som händer i din pappas liv. Efter dina förklaringar kring honom tycker jag han är en gris och fattar inte varför du skriver om honom.
Är det han som ligger inne på tvång och har döttrar som hatar honom för sitt val av ny partner?
Sedan tror jag inte han är redo för en ny. Du säger ju själv att han saknar eran mamma. Denna kvinna är bara en tröst och varit lätttillgänglig.
Fokusera på din mamma, hon behöver dig mer. Bara en tidsfråga innan din pappas nya känner att det blir mycket.
Ni kan se eran pappas nya som en bonusmamma utan problem men eran mammas nya kallar ni hora, äckel, fittslickare isv
Låter på er som det är bättre att eran pappa skaffar en ny som tar mamma-rollen så ni får en "riktig" hetro kvinna att se upp till. Istället för den där äckliga människan som tycker om andra kvinnor. Så läste jag ditt inlägg.
Jag bryr mig inte vad som händer i din pappas liv. Efter dina förklaringar kring honom tycker jag han är en gris och fattar inte varför du skriver om honom.
Är det han som ligger inne på tvång och har döttrar som hatar honom för sitt val av ny partner?
Sedan tror jag inte han är redo för en ny. Du säger ju själv att han saknar eran mamma. Denna kvinna är bara en tröst och varit lätttillgänglig.
Fokusera på din mamma, hon behöver dig mer. Bara en tidsfråga innan din pappas nya känner att det blir mycket.
Ni kan se eran pappas nya som en bonusmamma utan problem men eran mammas nya kallar ni hora, äckel, fittslickare isv
Han sa också till min syster att oavsett vad han tycker om mamma så är hon samma person, och hennes mamma. Hon saknar henne varje dag min syster. Sen skrev hon också till mig att jag är samma kärleksfulla mamma. Hon säger ofta älskling hjärtat till mig, vilket min syster tycker är fel.
Ingen ersätter min mamma. Och hon skaffade också en ny. Vill bara att båda ska va lyckliga. pappa dejtar bara henne, jag kan inte tala för honom. Jag säger endast det han har sagt. Men snälla ni min mammas sambo blir också min bonusmamma det blir så.
Gick väldigt fort din pappa att hitta en ny och komma över din mamma. Tror inte en sekund på att han har gått vidare. Denna kvinna är en tröst men det kan utvecklas och bli på riktigt. Men just nu har jag svårt att tro det.
Jag reagerade starkt på att du snabbt skrev bonusmamma med din farsars nya. Det var snabbt din mamma ersattes med en annan. Så mycket var hon värd hos er.
Sa till mamma att jag älskade henne mest i hela världen.
Ska till mamma imorgon är faktiskt lite nervös, hopps det går bra. Min syster vill inte med
God jul! Det gick jätte bra hos mamma igår hennes flickvän var där. Blev jätte glad över det jag fick! Jätte fina saker. Min mamma var glad men samtidigt ledsen för min syster faktiskt inte kom.