Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Hon var arg på mig sen glad sen arg, varför svänger hon såhär i humöret vet någon?. Hon skrev att hon saknade mig sen sa hon att hoppas du vill komma förbi på julen! Vill inte fira julen utan er. Svarade inte då så hon får veta hur jag känner när hon inte svarar mig.

Pappa sa till mig att hålla distans nu, att det är bäst. Men hon frågar hela tiden hur jag mår vilket gör allting så svårt. Och tänk så skaffar min far en ny och hon blir som en mamma då kommer inte mamma att bli glad.

• Anonym (Lillan)

Min farmor och farfar tror att hon var otrogen, dem hoppas även på att pappa skaffar ett till barn och att hon inte kan få ett till. Farmor och farfar har alltid tagit mamma som deras dotter dem har alltid älskat henne. Så jag föestår deras besvikelse.

Anonym (Lillan) skrev 2016-12-09 18:37:41 följande:

Hon var arg på mig sen glad sen arg, varför svänger hon såhär i humöret vet någon?. Hon skrev att hon saknade mig sen sa hon att hoppas du vill komma förbi på julen! Vill inte fira julen utan er. Svarade inte då så hon får veta hur jag känner när hon inte svarar mig.

Pappa sa till mig att hålla distans nu, att det är bäst. Men hon frågar hela tiden hur jag mår vilket gör allting så svårt. Och tänk så skaffar min far en ny och hon blir som en mamma då kommer inte mamma att bli glad.

• Anonym (Lillan)

Vi har en till syster som älskar mamma. Hon är snart 3. Hennes kollegor bryr sig också även vänner. Vi tänker på dig kram från ambulansen dem skickade blommor. Hon jobbar inom ambulansen så hon är väldigt noga med skolan. Allting är svart hon ville träffas imorgon.

Anonym (Både) skrev 2016-12-09 22:32:05 följande:

Ni kan ju börja med att sluta snacka skit bakom hennes rygg. Inga mogna farföräldrar du har som säger så. Speciellt inte framför barnen. Sedan att önska att någon inte skulle kunna få barn är fruktansvärt. Jag förstår varför din Mor tar avstånd, hon orkar inte mer. Ni mobbar henne så fruktansvärt illa och hon står bara och tar varje smäll ni ger henne. Varje elak kommentar och handling slår henne närmare golvet och till sist ligger hon ner utan att kunna resa sig utan hjälp. Tack gode gud attt hon verkar ha en bra flickvän, hon verkar vara den enda som bryr sig (och henne förändra förstås).

• Anonym (Lillan)

Jag älskar henne mest av allt på jorden skulle hon försvinna skulle mitt liv rasa.

Anonym (Både) skrev 2016-12-09 22:37:25 följande:

Jag jag jag jag jag jag och jag läser jag från dina kommentarer. När kommer hon? När ska ni ställa upp för henne? En bruten själ kan inte fixa någon annans brutna själ. Och igen ställer ni krav på henne utan att själva anpassa er. Hon en hela tiden anpassa sig till era behov. Stackars kvinna

• Anonym (Lillan)

Det är sant men jag försöker verkigen inte att frysa ut henne. Hon blev arg på mig också för henens flickvän blev hotad men jag skrev inte ens någonting.

Anonym (Både) skrev 2016-12-09 23:04:25 följande:

Och den närmsta familjen kan inte ens sluta snacka skit när hon ligger inne. Jag förstår inte hur man kan behandla en människa så. Vadå, hennes 3-åring ärlskar henne, alla ska göra det trots hennes val av partner. Fullt förståeligt om de blir jobbigt och man inte vill träffa den nya. Men att kalla henne saker, frysa ut henne och rent av kränks henne är inte ok.

• Anonym (Lillan)

Herregud haha. Ska jag skratta eller gråta. Sist jag träffade henne så både kramade och pussade hon mig. Det tyckte syrran var sjukt.

Anonym (Frågahenne) skrev 2016-12-09 18:57:32 följande:

Gud vad hemskt att ha sex med en kvinna, om ingen kuk finns så blir ju sexet tråkigt. Och vad hemskt att vara hennes dotter har hon försökt pussat på någon av er? Nu kommer hon

inte ens kunna få en orgasm, klart hon är deprimerad då. Fråga din mamma hur hon märkte att hon var lesbisk, var hon otrogen mot eran far?

• Anonym (Lillan)

Min mamma är själv sjuksköterska inom ambulansen så förstår ingenting. Det är svårt att ta in. Men tror inte hon vill ta sitt liv hon borde tänka på oss. Jag älskar henne så mycket. Jag gör det verkligen.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 01:07:57 följande:

Jag kramar och pussar min pappa på kinden. Är de lika sjukt?

• Anonym (Lillan)

Men usch lägg av. Jag vill inte höra.

Anonym (Fel) skrev 2016-12-10 03:32:59 följande:

Vadå samma person som alltid, hon ligger med en annan kvinna! Hon är en fittslickare.

• Anonym (Lillan)

Jag skrev min syster sa det inte jag. Min syster är rädd för min säkerhet. Men min mamma har alltid gjort så.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 01:07:57 följande:

Jag kramar och pussar min pappa på kinden. Är de lika sjukt?

• Anonym (Lillan)

Pappa sa att han älskade henne och försökte ge henne en puss då blev hon jätte arg, så nu har han tagit avstånd han svarar inte på hennes sms så hon började gråta. Hon sa att han alltid kommer att vara hennes bästavän. Undrar ofta om hon någonsin varit kärl i pappa och om hon är glad över att ha oss barnen?

Svar på tråden Lesbisk mamma