Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Jag ska inte svara henne mer heller. Tycker detta är orättvist vill inte till henne på julafton heller.

Sofiaaaaaaaa skrev 2016-12-08 21:51:12 följande:

Vilken jävla morsa hennes depression borde ni inte ens ta på allvar, och svara för gudskull inte henne när hon säger att hon saknar dig. Hon verkar vara falsk.

• Anonym (Lillan)

Hennes flickvän skrev till mig att jag skulle höra av mig om jag behövde hjälp med någonting. Att hon fanns här.

• Anonym (Lillan)

Vad ska jag göra då? Hon berättar ju inte varför hon mår dåligt utan hon säger att det är bra. Men ändå ska hon fråga hur jag mår och lägga sig i allting med skolan och allting, som egentligen är mellan mig pappa och läraren. Min syster hatar henne, hon har tagit bort henne överallt och raderat alla bilder på dem två. Är du i skolan skrev hon men svarade inte.

Anonym (?) skrev 2016-12-09 12:12:17 följande:

Jag tycker du ska rent ut sagt skita i alla de personer här i tråden som vill få dig att tycka illa om din mamma! De är tragiska jävlar som av någon anledning finner ett nöje i att förstöra andras liv!

Det är klart att du kan känna att det är orättvist, och det är det också. Men låt inte ett missat svar förstöra allt som ni börjat återuppbygga! Hon mår dåligt, och din pappa och syster gör inte saken bättre med sitt sätt att behandla henne. Jag tycker du ska ställa dig över det och behandla henne med respekt och göra vad du kan för att hon ska må bättre.

• Anonym (Lillan)

Varför skriver hon då att hon saknar mig? Pappa gav mig pengar för en sak men då seishsde hon också pengar från henne. Pappa gillar inte när hon lägger sig i. Det bidrar bara till att dem blir osams. Men hon känner att hon inte får vara delaktig längre vilket gör henne så ledsen skrev hon. Hon skrev att jag är inte dum i huvudet eller bryr mig mindre för att jag sökt hjälp. Han sa också till henne att han köper julklappar det behöver inte hon göra, då blev hon arg.

Anonym (?) skrev 2016-12-09 12:12:17 följande:

Jag tycker du ska rent ut sagt skita i alla de personer här i tråden som vill få dig att tycka illa om din mamma! De är tragiska jävlar som av någon anledning finner ett nöje i att förstöra andras liv!

Det är klart att du kan känna att det är orättvist, och det är det också. Men låt inte ett missat svar förstöra allt som ni börjat återuppbygga! Hon mår dåligt, och din pappa och syster gör inte saken bättre med sitt sätt att behandla henne. Jag tycker du ska ställa dig över det och behandla henne med respekt och göra vad du kan för att hon ska må bättre.

• Anonym (Lillan)

Jag tror det handlar om att hon inte litar på mig. Hon började gråta framför pappa en gång och försökte krama honom men han puttade bort henne. Då sa hon att du kommer alltid vara min bästavän och världens bästa pappa, hon grattade honom även på fars dag. Hon ville att vi alla skulle fika tillsammans men han ignorerade henne. Dock så låter inte pappa min syster prata skit om henne för när min syster skrev lesbisk hora, dö så blev pappa galen.

Anonym (?) skrev 2016-12-09 12:34:00 följande:

Men vad då lägger sig i???? Hon är din mamma! Din skolgång och julklappar är lika mycket hennes ansvar som din pappas!

Hon skriver att hon saknar dig för att det är sant, och det är inte så konstigt att hon inte vill prata med dig om hur hon mår. Till skillnad mot din pappa har hon förstått att hon som vuxen inte ska belasta sina barn med sina problem.

• Anonym (Lillan)

Förstår pappa hon lämnade honom ensam i världens finaste hus för en annan tjej. Sen stod hon utanför pappa och grät för hon tyckte vi drog oss undan.

Anonym (?) skrev 2016-12-09 12:34:00 följande:

Men vad då lägger sig i???? Hon är din mamma! Din skolgång och julklappar är lika mycket hennes ansvar som din pappas!

Hon skriver att hon saknar dig för att det är sant, och det är inte så konstigt att hon inte vill prata med dig om hur hon mår. Till skillnad mot din pappa har hon förstått att hon som vuxen inte ska belasta sina barn med sina problem.

• Anonym (Lillan)

Ni som har skrivit att jag trollar får gärna tro det, ser i alla trådar där folk skriver troll. Jag kommer inte besvara er och blir inte varken arg eller ledsen för att ni skriver troll :)

Och tack till er som räddar mina dagsr och får mig att må bättre

• Anonym (Lillan)

Det förstår jag absolut. Men då får hon ta att jag inte heller vill dela med mig av mina privata saker till henne heller. För jag kan inte lita på henne heller längre. Förut berättade jag allting för henne.

Anonym (Både) skrev 2016-12-09 13:20:23 följande:

Det finns något som heter bisexuell. Jag är det men lever för tillfälle med en man. Skulle vi skaffa barn och gå isär skulle jag lätt kunna leva med en kvinna igen. Jag har hoppat mellan könen för jag blir kär i personen, inte könet.

Med detta sagt betyder det inte att kärleken till mannen är mindre eller inte ens fanns. Alla känslor jag har haft oavsett kön har varit äkta. Att säga att hon aldrig älskade din pappa verkar vara en stor lögn och kanske ett sätt för din pappa att ta avstånd. Han älskar henne fortfarande men inser det inte kommer bli dom igen. Lättare att bara bryta då och säga att det aldrig var äkta.

Denna separation är inget skillnad mot andra. Det råkar bara vara en kvinna istället för att följa normen en man.

En människa kan inte ta hur mycket motstånd som helst, någon gång tar energin slut för alla. Ni lyckades driva henne till denna punkt. Hon har inte skapat detta själv. Som svar på eventuella svar som: Ja men hade ju inte lämnat skulle detta inte ske.

Svar: Jo, hon hade tvingat sig själv att gå en väg hon inte trivdes i för att tillfredställa era behov. Efter lång tids kämpade ger man även där till slut upp och orkar inte. Hon gjorde ett beslut att följa sitt hjärta, en egoistisk handling för att hamna på rätt väg och får skit. Hon har gett mycket och bara tänkt på er, när ska ni (deffenetivt eran pappa) tänka på henne? Någon som undrar hur hon mår?

Att fråga henne när hon blir tvångsinlagd är försent. Hon bad tidigare om hjälp utan att få någon respons. Det är ju självklart att hon inte vill svara ärligt på era frågor hur hon mår nu. Det kommer krävas mycket jobb från eran sida om hom verkligen kommer lita på er.

• Anonym (Lillan)

Säger jag som jag tycker blir hon arg, och säger att det inte finns någon som helst anledning att jag inte kan lita på henne. Hon har aldrig svikit mig säger hon.

Anonym (Både) skrev 2016-12-09 13:20:23 följande:

Det finns något som heter bisexuell. Jag är det men lever för tillfälle med en man. Skulle vi skaffa barn och gå isär skulle jag lätt kunna leva med en kvinna igen. Jag har hoppat mellan könen för jag blir kär i personen, inte könet.

Med detta sagt betyder det inte att kärleken till mannen är mindre eller inte ens fanns. Alla känslor jag har haft oavsett kön har varit äkta. Att säga att hon aldrig älskade din pappa verkar vara en stor lögn och kanske ett sätt för din pappa att ta avstånd. Han älskar henne fortfarande men inser det inte kommer bli dom igen. Lättare att bara bryta då och säga att det aldrig var äkta.

Denna separation är inget skillnad mot andra. Det råkar bara vara en kvinna istället för att följa normen en man.

En människa kan inte ta hur mycket motstånd som helst, någon gång tar energin slut för alla. Ni lyckades driva henne till denna punkt. Hon har inte skapat detta själv. Som svar på eventuella svar som: Ja men hade ju inte lämnat skulle detta inte ske.

Svar: Jo, hon hade tvingat sig själv att gå en väg hon inte trivdes i för att tillfredställa era behov. Efter lång tids kämpade ger man även där till slut upp och orkar inte. Hon gjorde ett beslut att följa sitt hjärta, en egoistisk handling för att hamna på rätt väg och får skit. Hon har gett mycket och bara tänkt på er, när ska ni (deffenetivt eran pappa) tänka på henne? Någon som undrar hur hon mår?

Att fråga henne när hon blir tvångsinlagd är försent. Hon bad tidigare om hjälp utan att få någon respons. Det är ju självklart att hon inte vill svara ärligt på era frågor hur hon mår nu. Det kommer krävas mycket jobb från eran sida om hom verkligen kommer lita på er.

• Anonym (Lillan)

Syrran är osams med hennes flickvän nu. Hon skrev till henne och allting. Nu kommer vi få mer problem. För mamma sa till min pappa att hon inte skulle skriva till hennes flickvän.

Svar på tråden Lesbisk mamma