• Anonym (456)

Polisen var här nyss, vad händer nu?

Som sagt, polisen var här nyss då någon gjort en orosanmälan. Har absolut ingen aning om varför. Min man har tidigare misshandlat mig och blivit dömd för det. Poliserna som var här sa att dom skulle upprätta ett PM om varför dom var här. Har jag rätt att ta del av det? Får jag veta vad dom skrev ner trots att det inte blev någon anmälan? Kommer socialtjänsten kopplas in ändå?

Är så orolig, var verkligen helt oväntat.

/Förra tråden tillät inte anonyma svar av misstag :/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-11 23:05
    Kan jag få reda på polisens nummer(hen som var här) så jag kan ringa och fråga? Jag har hens namn.
  • Svar på tråden Polisen var här nyss, vad händer nu?
  • Anonym (hm)

Hm
    Kan det vara den konstiga killen som söker en tjej från Göteborg med skyddade uppgifter? På flashback.

Annars, hur längesedan är det det här hände? Har ni barn?

• Wazp
    Anonym (hm) skrev 2016-11-11 22:11:20 följande:

Hm

Kan det vara den konstiga killen som söker en tjej från Göteborg med skyddade uppgifter? På flashback.

Konstig kille? Nu blev jag nyfiken även om det är OT
  • Anonym (456)
    Frallan11 skrev 2016-11-11 22:12:41 följande:

Men har du ingen susning om varför de kom?

De måste väl ha frågat saker?

Jo, dom fårgae hur det var. Dom tyckte att jag hade en blåtira, vilket jag faktiskt inte hade. Hade en jättelugn kväll, gjorde inget, min kille är ute. Inga högljudda gräl, ingen aning om varför dom var här, blev extremt förvånad.

Har jag rätt att se vad dom skrev?
  • Anonym (456)
    Anonym (hm) skrev 2016-11-11 22:11:20 följande:

Hm

Ehh va?

Vad pratar du om? Finns noll igenkänning i vad du skriver, bor långt ifrån Gtb för övrigt.
  • Anonym (hm)
    Wazp skrev 2016-11-11 22:16:12 följande:
    Konstig kille? Nu blev jag nyfiken även om det är OT
    Ja, hade ju inte varit fel att få ut på sociala medier där tjejen kan tänkas hänga om inte annat. En kille hade riktiga stalkertendenser och letade efter en tjej som skulle bo runt Göteborg, var villig att betala för detta direkt med swish. Hade olika skäl till varför som att han måste be henne om ursäkt för något han sagt, och han kunde inte gå via hennes familj av okänd anledning.

Verkade som hon hade skyddade uppgifter och raderat honom överallt. Han menade att det var ett missförstånd. Han erkände även att han hade stort kontrollbehov och aggressionsproblem. Han var väldigt obehaglig och på, gav sig inte. Tråden är nu placerad i papperskorgen på flashback.

Jag vet inte vem tjejen är, men hon borde nog passa sig.
  • Anonym (hm)
    Anonym (456) skrev 2016-11-11 22:25:18 följande:
    Jo, dom fårgae hur det var. Dom tyckte att jag hade en blåtira, vilket jag faktiskt inte hade. Hade en jättelugn kväll, gjorde inget, min kille är ute. Inga högljudda gräl, ingen aning om varför dom var här, blev extremt förvånad.

Ok, har ni någon ovän?
  • Frallan11
    Anonym (456) skrev 2016-11-11 22:25:18 följande:

Har du hört nåt från din kille ikväll? Kan han ha gjort något ute som fått dem att åka dit?

Jag är inte helt säker, men om de tog dina uppgifter så får du nog ta del av deras anteckningar vid besöket. Men som sagt var, inte helt hundra..
  • Anonym (456)
    Anonym (hm) skrev 2016-11-11 22:27:29 följande:
    Ok, har ni någon ovän?
    Nej, absolut ingen,

Jag vill bara veta vad dom skrev. Har jag rätt att ta del av det?
Svar på tråden Polisen var här nyss, vad händer nu?