Polisen var här nyss, vad händer nu?
Men har du ingen susning om varför de kom?
De måste väl ha frågat saker?
Men har du ingen susning om varför de kom?
De måste väl ha frågat saker?
Jo, dom fårgae hur det var. Dom tyckte att jag hade en blåtira, vilket jag faktiskt inte hade. Hade en jättelugn kväll, gjorde inget, min kille är ute. Inga högljudda gräl, ingen aning om varför dom var här, blev extremt förvånad.
Har jag rätt att se vad dom skrev?
Nej, jag frågade om det det första jag gjordem trodde det hänt nått. Dom sa att dom inte ens visste att han var ute.
Om dom gör en anmälan så får man ett brev hemskickat, annars så vet jag inte :(
Du har fortfarande inte svarat på frågan ang din kille. Har du pratat med honom ang detta?
Nej, han är ute på krogen. Jag kommer nog inte våga berätta för han. Prata med han nyss, hoppas innerligt att han blir lobbad.Kommer ju inte hände dock
Du menar att han skulle ha gjort nått som inte har med mig att göra?
Men dom sa att han inte hade gjort nått, att dom inte ens visste att han var ute. Det enda dom sa var att någon gjort en orosanmälan.
Dom sa att han inte ens skulle få reda på att dom varit där
OCh inget mer kommer hända? Inget brev som skickas hem eller så?
Jag är orolig då jag inte vill att socialtjänsten ska bli inkopplad, men jag antar att dom bara skulle bli det ifall dom skulle göra en anmälan(vilket de inte gjorde).
Var det dumt att jag fråga poliserna ifall min man skulle få reda på nått? Är det en konstig fråga?
Vi har aldrig högljudda gräl så har ingen aning om varför någon anmält, känns olustigt.
Jag hade ingen blåtira, inget som helst märke. Vi har barn, ja mne det har som sagt inte varit något bråk eller misshandel. Absolut ingenting. Alltså är det Väldigt konstigt att någon ringt polisen. Dom sa inte att dom skulle kontakta soc bara att ett pm skulle skrivas.
Har dom skyldighet att åka direkt när någon ringt eller kan anmälan varit gammal?
Men fina du TS,
Du är ju rädd för honom, du ville ju inte ens att han skulle få reda på att polisen varit där! Varför? Antagligen för att han skulle bli förbannad och anklaga dig för något.
Sen när jag skrev igår att han misshandlar dig, dementerade du det inte. Därför tar jag det som att misshandeln fortsatt, även efter att han blivit dömd.
Sen att du hoppades på att han skulle bli lobbad, visar ju än en gång att du är rädd för honom och att uppenbart inte kan hantera spriten.
Om ni har en liten bebis där hemma och din "man" beter sig som ett arsle, så är det inte konstigt att det kommit in en orosanmälan. Nån kan ju ha sett honom packad på stan igår och kontaktat polisen. Oavsett anledning, så hoppas jag att den här orosanmälan leder nån vart, för ditt barns skull. Barn ska inte behöva växa upp i en miljö där pappan super och misshandlar mamman, oavsett ifall det är fysiskt eller psykiskt.
Lycka till nu.