Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Infowars är ju katastrofalt konspiratorisk, och lustigt nog går de på detta i USA.
Och jag har faan inte en susning om hur det går till.
Men använder man infowars som argumentation, så är det bara inse att personen inte har nått och säga.
Dock är det en sak som intresserar mig hel del, hur blir man så havererad?
Varför är det så extremt viktigt att sätta etikett på folk du "pratar" med?
Är det kanske så att du saknar argument och därför vi mestadels bara får ad hominem av dig?
Eller vad är anledningen att du inte klarar av att diskutera med argument och saklighet.
Det verkar bara som du är här att sänka nivån på diskussion, frågan är vad inbillar du dig detta ger tråden och ämnet?
Och så pratar du om sorgligt och tragiskt.
Det är dax att försöka med argument, saklighet och fakta, eller blir det för svårt för dig nu?
Men som sagt vad, en dag kommer du också växa upp och lära dig nått.
Infowars är ju katastrofalt konspiratorisk, och lustigt nog går de på detta i USA.
Men använder man infowars som argumentation, så är det bara inse att personen inte har nått och säga.
Ja, ett stort mysterium, dock denna infowars är galet konspiratorisk.
Antar att gabben75 inte kollat på infowars, för sällan man ser även Trumpnissar prestera infowart
Just för de blir nedstängda direkt, det är helt enkelt för mycket konspiration även för dom.
sen pratar dom och sprider dom nog gärna hans material, men till vilken mening gör dom mer radikala?
FOX news är en skämtkanal, vet du inte om detta?
Och infowars är bara konspiration, men såklart även en blind höna kan hitta ett korn om den bara pickar tillräckligt ofta.
Ett mindre axplock av infowars:
En komplett dåre,det går inte summera upp det med mer ord.
Och detta är inte ens toppen på isberget i konspirationer av denna person, Alex är ett skämt.
Ett mindre axplock av infowars:
En komplett dåre,det går inte summera upp det med mer ord.
Och detta är inte ens toppen på isberget i konspirationer av denna person, Alex är ett skämt.