Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
När det kommer till denna bransch så är mitt förtroende lågt, och det är inte alltid den bästa produkten man köper.
Men visst som du säger , vi litar mer på FMV.
Sen finns det inget som säger USA måste ha det bästa systemet(tänker nu på h*n du citerade).
Och för mig det var väldans dyrt mot andra system som ansågs minst lika bra eller tom bättre, och för en betydligt lägre summa.
Jo, det tycker jag med, men detta är en lurendrejeri bransch.
Så man kan aldrig veta vad de hittar på, det räcker ju med en muta så kan allt ändra sig.
"Trump slår bottenrekord - förtroendet sjunker
Han hade redan rekordet - men nu sjunker förtroendet för Donald Trump rejält. En undersökning av Washington Post och ABC News visar att endast 36 procent av amerikanerna tycker att han gör ett bra jobb. Det är det sämsta förtroendet för en president i modern tid"
www.svd.se/trump-slar-40-arigt-bottenrekord--fortroendet-sjunker
"Trump slår bottenrekord - förtroendet sjunker
Han hade redan rekordet - men nu sjunker förtroendet för Donald Trump rejält. En undersökning av Washington Post och ABC News visar att endast 36 procent av amerikanerna tycker att han gör ett bra jobb. Det är det sämsta förtroendet för en president i modern tid"
www.svd.se/trump-slar-40-arigt-bottenrekord--fortroendet-sjunker
Jag tror det ser ut så här i Sverige.
Och ens försöka översätta siffrorna ifrån USA, är ett fatalt misstag, då det funkar så fundamentalt olika.
Men även om vi gör detta och blandar in Sverige, så är det fortfarande extremt låga siffror Trump har USA.
Och speciellt för en president som varit vid makten så kort tid.
tom Bush efter 8år av dåligt styre hade bättre siffror.
Det säger allt om hur dåligt folket tycker han är, verkar mest som han bara har hardcore R kvar(Trumpnissarna som skyr fakta som pesten).
Jag bara förväntar mig en wag the dog längre fram, och antagligen när det är 9-12mån kvar till nästa val.
För krig är det enda som verkar enda folket bakom presidenten, oavsett hur korkad presidenten är(det har vi sett innan).