Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Dom är såpass förtappade, så de tror på allvar att de är de som börjat bygga muren.
Fakta har svårt att nå fram till faktaresistenta människor, det vet vi sedan innan.
Men hur de kan inbilla sig folk ska gå på detta förstår jag inte, men de har ofta bara FOX som nyhetskälla, och där får man få nyheter och fakta.
Det är ingen stor fråga, men väl en bra fråga.
Dom är såpass förtappade, så de tror på allvar att de är de som börjat bygga muren.
Fakta har svårt att nå fram till faktaresistenta människor, det vet vi sedan innan.
Men hur de kan inbilla sig folk ska gå på detta förstår jag inte, men de har ofta bara FOX som nyhetskälla, och där får man få nyheter och fakta.
Såna som du, trumpnissar som ändrar sin politik lika ofta som trumnisse him self twittrar(för det är ofta man får ändra sig en dag till annan, och det gör ni).
Det är rätt lustigt att man ska spendera sjuk miljarder på att bygga en mur, de har redan en minusinvandring söder ifrån.
Och droger kommer den aldrig påverka ens.
Så muren är mer eller mindre en enda stor toalett som man spolar ned pengar i.
Undrar hur man kunde bli så smart, varför tror du inte mer byggdes för?
Allt var bara skrämselpropaganda och berätta om den farliga mexikanen som invaderar USA, så är det tvärtom.
Är inte det humor?
Enda man kan hävda med muren, det är väl att man kanske i en framtid kan få nytta av den(om det börjar välla in ifrån söder igen).
Stoppa droger gör den aldrig, rio grande checkpoint och den övervakade delen där man har hundratals med poliser.
Och där glider drogerna förbi i strid ström.
Har dom löst Rio grande än?
För där blir det roligt, för där måste dom annektera mark i Mexiko eller lämna ifrån sig mark(den senare är mer av fiktiv art, med annekteringen är rent fysiskt och permanent).
Enda man kan hävda med muren, det är väl att man kanske i en framtid kan få nytta av den(om det börjar välla in ifrån söder igen).
Stoppa droger gör den aldrig, rio grande checkpoint och den övervakade delen där man har hundratals med poliser.
Och där glider drogerna förbi i strid ström.
Har dom löst Rio grande än?
För där blir det roligt, för där måste dom annektera mark i Mexiko eller lämna ifrån sig mark(den senare är mer av fiktiv art, med annekteringen är rent fysiskt och permanent).
Nu när jag tänker på Nordkorea, så känner jag det finns en risk att Trump backar in sig självt i ett hörne här.
Och ser inte det någon bra idé att peta på Nordkorea, det kan få konsekvenser då vi vet så lite vad de håller på med.
Och gör man, så gäller ju det med 100% säkerhet få bort Kim i första vågen.
Det tror inte jag man känner sig speciellt säker på att klara.