Superfurry skrev 2017-03-17 12:34:09 följande:
oj!! Lycka till!! uppdatera sen med hur det gick :)
UndrandeSökare skrev 2017-03-17 10:16:34 följande:
Superfurry - Läkaren på AvaRiga sa till mig att minst 85 procent av äggen har kromosomfel hos en kvinna på 43år. Därför valde vi ÄD flr att öka chanserna och spara tid och pengar.
Levande bibliotek ja det är vi det Pyret
Ja! det var du som skrev det ja :) jag är 41 så kanske jag har 82-83% med kromosomfel, akupunkturen sänker det en liten smula (nu tror jag på akunpunktur men det är bara jag ;) ) då e vi nere i kanske 78-80% då blir det 20-21% som e ok. De ska träffa en supemanspermie och så är saken i hamn ;) nja alla vi som hänger här vet att det kanske inte är så enkelt, men idag känner jag mig hoppfull.
Trevlig helg!!
Läkaren i Finland visade diagram med ca 75 % kromosomfel vid 42, så jag tror på honom :) Och 15 % graviditet. Sen finns det ju alltid variationer.
Ja tappa inte hoppet Furry! Du som är så ung;)
Ok då får vi höra vad triangeln säger då. Vi får bara göra en behandling i taget, fick inte köpa trepack som jag tänkt. Kanske inte orkat med det ändå, vem vet...
Jo jag sa precis så, och kanske visste hon, men vill inte säga ändå. Hon förstod nog under tiden vi var där att jag var påläst! Men ivf Nordic i Malmö är ju samma kedja som min, och då borde hon veta?
Jaså men då är det ju bra, om min kropp chockas igång! Hoppas jag inte heller får biverkningar, jag ser framför mig att jag har världens humörsvängningar och vill strypa sambon:)
Jag ska börja med Synarela dag 21, kan det inte skada en ev gravididtet, då fäster ju ägget, OM man skulle fixa det på egen hand tänker jag?
Efter min förmodade äl nästa vecka ska jag ta vaggisar tänkte jag som sista chans innan ivf. Har ju massa sånt hemma sen vi skulle göra ivf i höstas. Förstår det som att jag har progesteronbrist då jag får spottings ca 2 dagar innan mens.
Trevlig helg på er alla !