ivf / äd 2016/ 2017?
Hej Flisan! Vi har också hört att vi kanske ska värdera äd från Triangeln, men att de kunde hjälpa oss. Så de sa båda. Kanske de gör det med oss gamlingar?Smulfen håller med Maran att ni kanske ska lägga en plan där båda blir nöjda. Jag försöker att prata så lite som möjligt om det med sambon utan mest det mest viktiga. Han hade nämligen en breakdown där i oktober med äd ivf ics och fan o hans moster som han sa. Så nu tar vi det i små steg, så ibland förvånar han mig med att slänga ur sig: men ska vi inte ta en trepack försök? och annat. Alla är ju olika man tar in små portioner av det som man tycker man kan klara. Kanske målarfärg är ju ett beslut, men en mindre avgörande sådan så det känns tryggt för din sambo nu.... Men trist ändå när man vill ha plan b redo! Hur tänker du inför äd då?
Ego: det känns mer och mer i äggstockarna men inte alls lika mycket som sist ändå. Nu på sjunde sprutdag. UL på fredag och jag skulle nästan tro att det blir äggplock på måndag nästa vecka om jag nu följer samma mönster som de andra försöken... Trist då jag inte vet ifall jag kan ta ledigt!mitt i betygssättning :O jag får kanske anmäla mig sjuk eller nåt. Sambon har också na¨mnt att han e superbuse nästa vecka. Har varit stressad över detta nu hela veckan!!!
Jaja det ordnar sig på nåt sätt!