ivf / äd 2016/ 2017?
smurfen 11 skrev 2017-05-01 15:13:36 följande:
Jo får göra äp om vi vill. Gräns går vid tre, ibland två blåsor. Ska nog ringa henne. Hur sannolikt är det att ägg växer till sig på ett dygn? Ska ju ta ovitrelle ikväll och sista menopur var igår ju. Mår nästan illa av obeslutsamhet urk!
Tack för input :)
Tror äggblåsor kan växa/växer ca 2 mm på ett dygn så här på sluttampen. Det ÄR en chansning, absolut, går ju aldrig att säga om det finns mogna ägg i blåsorna. Fast å andra sidan får man ju aldrig veta om man inte försöker... plus att både jag och... var det Furry?... hade en blåsa som "gömde sig". Men som sagt, fyyyyy f..n vad svårt!!
15% är inte mkt, men ändååååå! Näää jag tycker ni ska köra hela vägen, sagt det förut, ångrar INTE mina IVF då de misslyckanden som blev resultatet var en så väldigt stark "spik i kistan". Blev mkt lättare att ta beslut om ÄD sen. Det GÅR inte med mina ägg liksom. Vad ni än beslutar så är det hur som helst snart tydligare hur vägen framåt ser ut för er. Det närmar sig! Antingen gör ni ÄP eller försöker hemma, facit får ni snart iaf. Undrar om jag låter heltossig nu eller om man fattar vad jag menar...
*pepp* och Kraaaaaaam!