Tuttis skrev 2017-06-12 07:16:56 följande:
Jag förstår dig helt och hållet, verkligen! Känns bara väldigt snopet.. men hoppas verkligen att detta går över för det känns inte bra. På onsdag går vi in i vecka 8 och på torsdag har vi första UL. Mår rätt illa och är trött men annars ok. Är så jäkla rädd/nervös inför det. Tänk om där inte finns något, inget hjärtslag, eller det värsta jag läst om missed abortion... Usch för denna väntan!
Snaaaart får du besked Tuttis! Gud så skönt! <3 Inte konstigt att vi blir lite aviga med alla dessa känslostormar... Jag tror absolut att allt är ok därinne! Man läser och zoomar in på det negativa tyvärr, dem det går dåligt för och de risker som finns. Och glömmer att det är MINST lika ofta det går bra också.
Ego: går in i v 13 på torsdag vilket känns som en lättnad då vi passerar den mest riskabla perioden. Så har mer el mindre börjat pusta ut lite.
Lite ängslig kommer jag nog vara hela tiden förstås, men ändå. Tycker att det börjar... inte synas direkt, men att livmodern börjar kännas lite ovanför blygdbenet. Coolt! Kan ju vara inbillning också, ha ha.
Mår ok, inte tiptop men liiite bättre. Och absolut piggare än första veckorna!