smurfen 11 skrev 2017-06-05 15:29:08 följande:
Och ett egoinlägg,
Ni som gjort ivf men inte lyckats, brukar man få äl efter första mensen?
Och blir nästa cykel därpå konstig?
Det kändes som äl i helgen, men det var tre veckor efter första cd, jag är alltid regelbunden ska tilläggas. Har inte brytt mig om att testa äl denna gång dock,
Min läkare sa den kan bli lite konstig gången efter och ibland en gång till, men vet inte hur hon menade. För första mensen kom exakt två veckor efter älsprutan, och det ska den väl? Jag fick ju inget insatt...
Annars inget nytt under solen...inte pratat äd med sambon då han är superstressad över målning. Dessutom är jag mitt uppe i en företagsförsäljning så har häcken full själv !
Lite "lustigt" läsa om din koordinator...att man missar att ge ut sån info om man inte vill veta! Men det verkar som du inte vet ändå??
Kul att höra att allt går bra för er iaf:)
Hallå där!
Tycker det är klokt att inte prata m din sambo just nu, nu känner jag inte honom men min man går inte att få ngt vettigt ur om han har tankarna på ngt annat projekt eller ngt viktigt på jobbet t ex. Klart han svarar, men det blir ganska kort och oengagerat liksom. Då väntar jag tills det lugnat sig så får jag bättre svar.
Klart du är otålig förstår jag så väl, men de (ja nu drar jag alla män över en kam, medveten om det haha) är ju mer "just nu" än vad vi är.
Betr könet så ja, är hemskt osäker förstås pga alla snurrigheter, men vår koordinator borde kanske ha förutsett att sådana problem kunde uppstå om hon skickade PGS resultatet. Iaf, det jag utläste som en indikator på könet på embryot VAR alltså inte det enl henne. Vad vet jag, de kanske radar upp VILKA kromosomer de testar, och då kan ju både X och Y förekomma. Summan av kardemumman = vi vet inte vad det är för kön.
Koordinatorn säger (korkat!) tjej men det vågar jag INTE lita på.