ivf / äd 2016/ 2017?
Bra att undersökningen igår gick bra för dig !
Hejsann tjejer jag är på språng här ska strax ner till Toughest och springa!! Men jag loggade in här och ser en bra nyheter och två sjuk dåliga :(
Maran så bra att allt var bra med lilla bönan men synd att bli så uppskrämd av blödande! Tror de att detta kan vara anledningen till alla spottings ? (sorry är som sagt lite tidspressat så jag hann bara skumma igenom). Men vad underbart att se ett hjärta! Grattis till det och hoppas att allt fortsätter sin lilla gång utan fler såna incidenter!!
Smurfen min kära vän. Jag förstår så väl den känslan av hopplöshet som du har. Jag har varit där två ggr. Finns inga ord jag kan säga för att trösta efter att man fått det samtalet :'( KAn bara säga att: det behöver inte betyda något, många som får många ägg får inget befruktat. Tyckte det var konstigt att de inte sa något alls om varför, till oss sa dem det. Eller ja dem vet ju inte varför, men de vet om ägget var mogen. Sa dem inte det? Steget till äd är kanske inte så långt nu? Det är klart att det är en stor sorg att man inte får bli genetisk mor till ett barn, men du får bli mamma... En massa styrkekramar till dig min vän!!
Och så Undrande. Vad hände där? Jag som trodde att du nu bara skulle gå hela vägen till bf utan några större problem. Min vän vilken sorg... Hur tänker ni gå vidare? Ni gör väl ett försök till? Men som jag har förstått så ger ett bra PGS resultat större chans att det blir en graviditet men att den ändå inte var helt hundra? Usch vännen, blir så ledsen för eran skull! En massa styrkekramar till dig med!!!
Hoppas att det blir fler bra besked här i tråden snart, detta var ju supertrist :(
En massa kramar till alla kämpande tjejer ge aldrig upp!!!
Flisan välkommen till tråden!
Nu ska jag halsa det sista kaffet och cykla ner och möta mina teammates och springa toughest. Håll tummarna för att jag inte bryter ett ben eller nåt!
Kram kram igen alla fina!
Hej! uppdaterar snabbt då jag är igen på srpång! Mamma är här :)
Undrande tackar men jag vann inte! För att vinan toughest ska man nog vara fit som hundra Zlatan innan skadan i knäet hehe. MEn tack föratt du tänker så högt om mig! Hur är det med dig då vännen efter det trista häromdagen?
Smurfen ja vi har varit där dessvärre, eller ja våra blev faktisk befruktade men dog sen utan att delas. JA spring spring! Jag hade dött ifall jag inte fick träna! tränar fyra-fem ggr i veckan och är mycket aktiv!! Jag har märkt att mitt humör blir bättre jag sover bättre och ja allt blir bättre! Man rensar tankarna också och får många insikter medan man springer en runda i parken/skogen/stranden. Du kanske kan få rensa ut dina tankar och få lite nytt hopp och styrka för att ta första steget mot antingen äd eller ett nytt försök :) Kämpa på v¨nnen!
Zink baklänges, tyckte din post var lite "dissig" tyckte jag. Trist! så om du uttrycker dig så i många trådar så kanske folk inte orkar svara? Bara en tanke! äter både zink och magnesium och NADA bebis här :/
Maran tackar!! Ju det gick bra!!! Vi hade mest skoj och var inte så fokuserade! Det var skoj! :)
Ego: vi kör så fort jag har fått mens. Pratade med kliniken och det låter faktisk vettigare att få en låg dos. Ger bättre kvalitet på äggen så jag struntar i sprayen! Jag har pollenschock helt irrtierade ögon och utslag bläää för pollen :(
Nu ska jag springa iväg och lämna av mor på tåget! Kram
Superfurry - Tråkigt att du har pollenbesvär, många har ju det så här års.
Jag har slutat med medicinerna och väntar på att blödningen ska komma,
men än har det inte börjat. Känner mig lite ledsen och besviken att det
inte funkade denna gången heller.
Får hoppas att det blir en bra sommar istället så man kan njuta av den istället.
Bada i havet och inte behöva oroa sig så mycket över vad man äter och dricker.
Slappna av och vila från alla mediciner !
Hoppas det går bra för dig vid nästa försök.