smurfen 11 skrev 2017-04-09 10:42:21 följande:
Det är så roligt så med alla detaljer, så fortsätt bara :) ( tycker jag i alla fall )
Ja det låter som du går på rosa moln nu ! Tänk om man kunde tacka dom personligen, det är otroligt att de gör detta.
Nu mådde jag illa igår också, så nu tror jag fan jag haft alla biverkningar man kan ha av Synarelan, och mensen kommer inte, så det måste väl betyda jag är nedreglerad då?? Skulle vilja komma in redan denna vecka för blodprovkoll å se. Hade du mens när du sprayade?
Skönt höra från dig eftersom du jobbar nära där dådet var, fattar inte hur människor tänker som gör sånt...mycket ledsamt för offrens familjer :(
Hej hej! Ja du, det gick mkt snabbt f dig att få effekt och jobbigt m alla biverkningar!! Stackare... <3 Generellt är det så att biverkningar ger sig m tiden, men inte säkert det gäller vid ett falskt klimakterie... ALLT hänger ihop, så kroppen anpassar sig, ökar vissa signalsubstanser/hormoner och drar ner andra för att få bättre balans. Men nu VILL de ju att du ska vara "avstängd" så jag tror inte det gäller nu, men ev kan kroppen korrigera andra ämnen. Vi hoppas det ger sig lite iaf! Vet bara att mensen kan skjutas upp AV hormoner, inget om avsaknad av hormoner... inte mitt område som sagt.
Själv gick jag ju på en variant av kort protokoll och sprayade bara fem dagar, efter att mensen hade kommit... Då utnyttjar man den initiala effekten av Synarela, då hormonerna får en skjuts.
Ja fredagen var hemsk, men vi tänker inte stänga in oss för det, eller hur??! Aldrig i livet...
Berättade f sonen om bebisfabriken i fredags kväll (alla chocker på en dag, haha), han tog det mycket moget och sansat! Skönt!
Tyckte dock vi kunde vänta tills han flyttat.... jobbigt m skrikande bebisar...