ivf / äd 2016/ 2017?
Underbart Maran!! Vilken grej alltså! Det känns som om det bara var nån vecka sen du skrev om att ni skulle gå vidare med äd och nu är du gravid! Så glad för din skull!!
Ja det är segt att de inte har informerat oss än om resultaten :( men jag kunde inte hålla mig så igår berättade jag för sambon om mina planer och han var helt med på det! Han hade själv tänkte denna vecka att det var synd att vi inte skulle prova igen när det gick så bra sist! Han tyckte tom att vi skulle köpa en trep-pack, alltså 3 försök!! Hmmm jag är lite tveksamt till 3 ggr men ja..... Vad tror ni? Det är ju det ekonomiska som sagt, annars hade jag också sagt ja till 3 ggr...
Men ja han verkar vara med på det hela!! Så det var ju bra! Men som sagt vi väntar på resultaten och Undrande om de inte har hört av sig på måndag så ringer jag :)
Ha en skön söndag alla sköna tjejer!
Tror du missat min fråga: på vilket klinik tog ni provet?
Och hur lång tid SKULLE det ta trodde de? Slöfockar! (Med reservation för att d e posten som borde få sig en känga, hihi).
Skönt att sambon är på! Ett eller tre är omöjligt att säga, jag fixade personligen inte mer än två försök, men lägger de två missfallen på det också. MEN ni har ju fått ett fint embryo f insättning t skillnad fr oss! Har du någon/kommer du ihåg "score" på det ni fick tillbaka? Säger aaaabsolut inte allt förstås men en fingervisning är det ju.