IVF på gång i vinter, fler som är i samma läge?
Ta det bara lungt,vila mycket å lyft inget tungt. :) Jag kollar på massa serier för att fördriva tiden ;)
Det är lite så jag känner. Jag vill vara mentalt och fysiskt redo igen. Mina äggstockar är ju fortfarande svullna och jag känner att jag måste ladda om för en ny behandling. Det är det jag försöker få fram till sambon att jag skulle vilja vänta. Vänta in kallelsen från rmc, åka dit och prata med dom och sen ta det därifrån.
Jag är redan inne på dag 2 eller 3 med mensen så det är för sent tyvärr. Dessutom skulle jag behöva ha med vår journal från den privata kliniken så de får titta på den när vi är där.
Jag är sjukskriven veckan ut sen är det sportlov så det kunde inte komma lägligare med ett lov :) Har läst och hört från andra att man kommer känna av "mensvärk" symptom i början typ men aja vi får se :)
Hej.
Hur mår ni? Vad ska ni hitta på i helgen?
Kram
Så mysigt med Ullared. Förstår att det var jobbigt att inte gå till babyavdelningen. Man vill ju köpa så mycket.
Jag har både tagit det lugnt och även haft lite gäster. Mår ganska bra nu. Lite som mensvärk och ont i brösten har jag. Jobbigt med väntan nu bara.
Känner du av nåt akica?
Jag har ont i brösten också,har lite som mensvärk som kommer och går. Vissa stunder fryser jag pch sen svettas jag när man tar på sig lite extra..
Väntan gör mig galen typ, men försöker intala mig att man ska vänta i ytterligare 12 veckor innan man är lite "safe" så försöker att inte stressa. Jag har köpt gravtest tror jag kommer tjuvtesta imon det är min 9:e dag sen återförandet. Är lite rädd att det är negativt men samtidigt det är tidigt så jag får testa senare pckså. Men sist jag gjorde IVF så testade jag positivt på 10:e dagen. Sen är jag rädd att om det är positivt, sen ska man tänka på att det ska fortsätta utvecklas rätt, oh alla tankar och flashbacks man får från förra gången som slutade i MA. Aja det som inte dödar en härdar en istället...
Vecka 8 var det :(