IVF på gång i vinter, fler som är i samma läge?
Det fanns några, inte det kanske några.
Det fanns några, inte det kanske några.
Ska på mitt första ultraljud imon, är så nervös att det inte ska finnas tillräckligt med ägg eller att något ska vara fel,allt kännS blä just nu...:/
Okej, men då blir det troligtvis i nästa vecka?
Sköterskan på kliniken lugnade mig med att jag kommer att vara tillräckligt smärtstillad och det kommer att vara en narkosläkare med. 9.10 ska vi vara där och vi har fått ett "schema" med tabletter som ska tas, rena kläder som ska med och hur det ska duschas innan. Jag ska vara fastande vilket kommer att bli en utmaning. Sambon är lugn, han visar inte stress och nervositet på samma sätt som jag. Han går mer in i sig själv medan jag låter de flesta i min närhet veta.. hihi.. Roligt, säger jag till min sambo att jag oroar mig för att det kommer att göra jätteont så blir han nästan arg för att jag tar ut något i förväg.
Hej tjejer.
Har varit i Stockholm i helgen så har inte kollat här.
Vad skönt att det har gått bra för er båda. :)
Ja nu hoppas och ber vi verkligen för att det går bra för oss alla. :)
Lycka till idag Tokfia84. Skriv gärna och berätta hur det gick sen. Jag är på väg till Malmö för VUL 3.
Det är mest skit här. Av 13 ägg så blev 5 befruktade men har inte utvecklats som dom skulle. De lät inte hoppfulla men ville ge dom en chans att utvecklas till blastocyster så har fått en ny tid på onsdag.
Jag har helt knäckt, känns som om detta försöket har misslyckats helt.. Och jag som var lite hoppfull..
Det skulle vara ett hjärta, inte ett frågetecken.
Tack! Tyvärr är jag inte ett dugg hoppfull, mest uppgiven. Tusen frågor går genom huvudet just nu, varför det blev så här och vad vi kunde gjort annorlunda? Men vi får se vad dom säger på onsdag. Nu funderar jag på om jag ska ta en dag för mig själv eller om jag ska pallra mig till jobbet?
Tack! Tyvärr är jag inte ett dugg hoppfull, mest uppgiven. Tusen frågor går genom huvudet just nu, varför det blev så här och vad vi kunde gjort annorlunda? Men vi får se vad dom säger på onsdag. Nu funderar jag på om jag ska ta en dag för mig själv eller om jag ska pallra mig till jobbet?