Opinionsundersökning
Vilket parti skulle du rösta på om det var riksdagsval idag?
Vilket parti skulle du rösta på om det var riksdagsval idag?
Det räcker väl att se vart landet är på väg....
Trots en enorm högkonjunktur lånar tomteregeringen stort på stadsskulden!
Jag vet inte att rösta på SD är som att rösta moderaterna. Rösta på S är som att rösta på " vi gör ingenting av våran politik" Grejen är den att nått partier måste få hela makten inte nån jävla halvmakt med hjälp av andra partier. Det blir varken hackat eller malet. Skulle rösta på SD och hoppas på att dom skulle få regera ensamma vilket inte kommer hända. M har förstört hela välfärden och skapat skattesystem som gynnar dom rika. S har höjt massa skatter för dom fattiga och givit till dom rika dom är ganska lika M nuförtiden.. men SD somsagt.
Jag vet inte att rösta på SD är som att rösta moderaterna. Rösta på S är som att rösta på " vi gör ingenting av våran politik" Grejen är den att nått partier måste få hela makten inte nån jävla halvmakt med hjälp av andra partier. Det blir varken hackat eller malet. Skulle rösta på SD och hoppas på att dom skulle få regera ensamma vilket inte kommer hända. M har förstört hela välfärden och skapat skattesystem som gynnar dom rika. S har höjt massa skatter för dom fattiga och givit till dom rika dom är ganska lika M nuförtiden.. men SD somsagt.
Eller ännu mer som att slänga bort sin röst. Din röst kommer aldrig att gynna M eftersom Alliansen inte vill samarbeta med SD:
Det räcker väl att se vart landet är på väg....
Trots en enorm högkonjunktur lånar tomteregeringen stort på stadsskulden!
M kommer samarbeta även om dom inte säger det nu.. Frågan är väl vad SD får igenom vilket jag tänka mig inte är mycket.. Men vad är det bästa alternativet efter det....?
En blocköverskridande regering.