Opinionsundersökning
Vilket parti skulle du rösta på om det var riksdagsval idag?
Vilket parti skulle du rösta på om det var riksdagsval idag?
Eller ännu mer som att slänga bort sin röst. Din röst kommer aldrig att gynna M eftersom Alliansen inte vill samarbeta med SD:
M kommer samarbeta även om dom inte säger det nu.. Frågan är väl vad SD får igenom vilket jag tänka mig inte är mycket.. Men vad är det bästa alternativet efter det....?
Varken S eller M är på allvar intresserade av en sådan då detta skulle innebära en total kollaps av resp. parti.
Jag vet inte vad du menar med att skänka bort våra skattepengar till företagen?
Om du menar att man gjorde klimatet lättare för företagen så stämmer det! Vilket vi kan se vad som skedde med jobben. Under perioden Alliansen regerade skapades 374 000 jobb trots dåliga konjunkturer. Hur många jobb har S+MP skapat under den högkonjunktur det har regerat?
De får väl göra upp med SD. Kan man idka umgänge med exkommunister så kan man göra det med aphöger också. Annars ger du dem bara en populistisk frisedel.
För övrigt beklagligt att SD samlar mer än S och M tillsammans i denna undersökning.
Varför ens bemöda sej att argumentera med en helt insöad kommunist?
Stora delar av svensk industri har flyttat utomlands utan att nya företag tagit deras plats
150.000 industrijobb på 15 år enligt IF Metall
Om nu kapitalismen är så hemsk, vad är alternativet?
Hysch, inte komma med något så PK som fakta.
Intressant att ingen på forumet tycks stödja Gudrun Schyman och hennes feministiska parti.
Den totala idiotin har kanske lämnat FL?