BIM December 2016
Idag plussade jag :) är så glad försökt i 10 månader :)
Idag plussade jag :) är så glad försökt i 10 månader :)
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!
Grattis till alla er som plussat :D
Ni får gärna beskriva hur ni kände symptom innan ni fick plusset
Är ju på min BIM dag nu.
Vilka symptom ni hade och hur era flytningar betedde sig :)
ÄL+15
BIM idag
Ingen mens ännu trots den kommit tidigare månader direkt på tidiga morgonen och visat sig med blodiga/brunaflytningar.
BIM idag visar inte ett enda tecken på något av detta inte ens mensvärk.
Så ska beskriva dagens känningar/symptom
Idag är jag på äl+7. Igår kväll fick jag nåt som kändes som kramp i bäckenbotten. Det kändes ända upp mot magen. Det gjorde ont i alla lägen; sittandes, liggandes och ståendes. Nån som känt nåt liknande (när som helst under cykeln)?
Hmmm jag har en fråga till er.
Trots jag ej har ett tecken på mensvärk och mycket sparsam blödning som inte alls är lik min rikliga mens så fick jag nyss ska försöka förklara
Ilande/stick ner mot blygbenet 3-4 gånger inte som gjorde ont utan mer som 3-4 gånger så kändes det som nån petade på något och det ilade/stack till väldigt dovt.
2 på mitten delen ner och 1-2 på höger sidan ner O_O
Vad fanken va de tro
www.familjeliv.se/forum/thread/77213777-bim-5-151-januari
Så jag har ny tråd här för BIM Januari mellan 5-15 Januari
Har man BIM nån dag innan eller efter får man ändå skriva
BIM idag, negativt på digital... iof provade jag nu på dagen inte i morse... kan det fortfarande vara en graviditet på gång?
Ingen mens med rosa flytning igår. Stramar i magen och ilar. Igår kliade bröstvårtorna som f*n och de gör ont men på ett mer diffust sätt än annars. Brösten är också tyngre på någe vis.
Tack livetsgång för din pepp! :D
Vad har du för stickor? Jag köpte nu Apotekets egna igen. Ska verkligen försöka vänta lite... :)
Du har också BIM idag?
Bild!
Min mens slutade redan igår d.v.s räknat med blödning 3 dagar sammanlagt då ja inte räknar spottande och enbart blod på papper som blödning/mens :)
Dock finns symptomerna kvar så lite fundersam är jag men det lär väl visa sig annars är det nog högvarv på hormonerna haha
Jag vill jätte gärna vara med i en fb grupp. Har skickat PM här på fl men inte fått svar :( vill inte gå ut med namn i tråden då jag inte vill att någon vän/famil ska veta :)
Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???