• Livetsgång

BIM December 2016

mammaochlillav skrev 2016-12-01 21:11:43 följande:

Bim den 7/12 men så sugen på att ta ett test redan på måndag..

Har lite molvärk då och då, känns som att magen är spänd då jag ligger på mage, hugger till när jag tex nyser och blir kissnödig fort. Trött är jag också men har en snart ettåring som har förkylningsastma och hosta här hemma just nu, så kan bero på det ;)

Som här då :) molvärk lite då och då, extrem trötthet, gasig mage och mer ökad kissenödighet och jag är mer hungrig vilket jag inte brukar vara alls.

Får se vad min morgontemp visar imorgon :)

Tar alltid morgontemp och kvälltemp för att jämnföra hur ökning tempmässigt skiljer morgon och kväll

Nu ikväll är kvällstemp högre än normalt trots jag stort sett bara vilat idag och har ingen feber heller.

Morgontemp låg på 36,38 nu ikväll är den över 36,80 och den brukar ligga på lite lägre när jag tillomed är aktiv.
  • Livetsgång
    pigne skrev 2016-12-01 21:20:11 följande:

Jag testar imorgon! Lite tidigt, tror jag har BIM i början av nästa vecka. Wish me luck!

Har Bim runt 11-12 December så jag har ännu lång väntan.

Nu på kvällen har jag dock inge symptom mer än trötthet och fortfarande jätterikliga vita flytningar. Känns ibland som man kissat på sig pga dom :/ Aldrig upplevt så rikligt innan nämligen efter en Äl
  • Livetsgång

Det jag förvånas över är trots mer sug av choklad dagligen och ökat ätande av det och ökat matintag så förändras inte min vikt haha har snarare gått ner 1 kg istället.. Skumma kropp haha.

Nej nu blir det dags för sömn. Så jag inte däckar med mobilen.

Uppdaterar imorgon igen om morgontemp :)

• Livetsgång

Vaknade lite tidigare men inom max tiden för mätning d.v.s +- 2 timmar

Morgonens temp har åter ökat ^^

• Livetsgång
    Angeleyez skrev 2016-12-02 10:08:39 följande:
    Mina flytningar är extremt rikliga nu med. Tog på mig binda idag då det var extremt pinsamt att läcka. Aldrig vart med om liknande. :/
    Usch ja det är obehagligt.. Vad ska man jämnföra det med? hmm ja det känns som man läcker. Trosorna är helt blöta och det enda man ser när man går på toa är massa vita flytningar. Jag kan tillomed märka av dom när jag har kissat.

Dom fastnar på pappret och kollar man sekretet med fingrarna blir dom täckta av vita flytningar.. Aldrig varit med om liknande innan och hade inte så alls min förra ÄL 
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 10:43:08 följande:

Bim ev. 30 december. Får se om det kan bli ett plus och ett bra slut på 2016...:)

Önskar dig lycka till. 
    Följde dig i en annan tråd innan och håller tummarna du får plus denna månaden :)
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 12:07:59 följande:
    Ja nu går jag in på tolfte försöket.tar det inte sig nu blir det dags att ringa om en utredning. Tack så mycket
    Hur länge har ni försökt?

Har som sagt följt dig i andra trådar och blivit så ledsen för din skull när du haft hoppet uppe.

Jag fick ju igång min kropp tack vare Rosenrot och Apiforce hälsotillskott och min mens samt ägglossning kom igång som en klocka tack vare dom.
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 12:23:30 följande:
    vi har försökt i ett år nu. ja det är det som är jobbigt när man tror att man är gravid och sedan visar det sig att man inte är det. blir ledsen, frustrerad och arg då. 
    ok det kan ju vara ett tips. tack 
    Ja efter ett år har man ju rätt att be om hjälp. Håller tummarna för er.

Ja för mig hjälpte ju de hälsokosten sen är det givetvis individuellt för vem dom hjälper.

Vissa har fått rubbad cykel medans andra fått en jämn cykel.
    Jag fick en cykel enligt klockan :) 
  • Livetsgång
    Mirabelle24 skrev 2016-12-02 13:08:37 följande:
    Haha min sambo är exakt likadan! Han får prestationsångest och får svårt att komma. Visade honom ÄL testet förra fredagen då det var som starkast och frågade innan tydligt "du får inte bli nervös nu" och han svarade "nej självklart! Ingen fara alls"... Sen var han nervös och sexandet blev krystat hela helgen! Haha. Men det gick ändå! Men ska nog göra som du gör och hålla ÄL tider hemligt för honom! X)
    Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha
  • Livetsgång

Hmm tog gravtest idag, visade bara svaga skuggor.

Nu ser jag streck på ena men misstänker spökstreck dock

Smalare än kontroll men ändå synligt

Sen om det syns på bild här vettetusan

Svar på tråden BIM December 2016