BIM December 2016
Tempen fortfarande hög :)
Tror kroppen spelar mig världens spratt just nu! Mensen borde komma vilken dag som helst, har inte helt hundra koll på exakt dag då min mens brukar diffa någon dag hit eller dit. Men till saken så har jag spytt i två dagar, världens huvudvärk idag, konstig känsla i magen typ som mensvärk fast ändå inte och en megaflytning som var som hudlotion i konsistens så jag var helt säker på att där kom mensen men så var det inte. Testade idag efter ett "akut illamående" men inte det minsta tecken till ett streck. Vet inte vad jag ska tro, man vill ju så gärna men ändå vill man inte hoppas för mycket. Så är väl bara att invänta om mensen kommer eller ej.
Grattis till er som fått plus :)
Själv är jag på ÄL+ 13 och mina tuttar ömmar som bara den nu :(
Fick mina tester idag
Men dom räknade fel på min order
Beställde 14-pack ägglossningsstickor
och 2 paket 20-pack graviditetsstickor men fick bara ett paket :/
Blir att kontakta supporten för har ju betalat för sammanlagt 40 gravtester men fick bara 20 i paketet
Hoppas på att hormonerna bara är lite sega i starten eller hur man ska säga :) Finns ju en chans! Har du bild på testen?
Det är ju kanon att tempa i det läget i alla fall, är du gravid så kommer ju tempen hålla sig hög troligtvis, men sjunka om det blir mens. Ännu ett verktyg för att hålla lite koll menar jag :)