BIM December 2016
Men jag kompletterade med att även kolla flytningarna om dom är trådiga samt tempar med NC temp
Och nu imorse så hade tempen gått upp rätt bra och ÄL smärtor på detta :)
Ni som har ÄL har ni märkt av något på brösten?
Min sport-BH börjar kännas förliten helt plötsligt så boppisar försöker krypa ut undervägen och känner den är förliten samt bröstvårtorna ilar/isar
Äl har varit, myst i sängen check.
Är på ÄL+2 enligt FF och igår morse hade morgontempen ökat en grad och idag håller din sig fortfarande högre :)
Äl skedde eftermiddag/kväll 25:e och natten mot 26:e
Då hade jag TYDLIGA ÄL smärtor.
Bim beräknad runt 11-12 December
Min temp höjdes åter imorse nu ligger min morgontemp på 36,80 grader
Så från morgonens höjning den 26:e som höjdes den en grad till 36,24 och idag 4 dagar efter har den gått upp till 36,80
Nu fick jag igång min NC app. Supersnabb support som fixade allt åt mig :D
Ja som ni ser är tempen högre och högre nu 4 dagar efter.
Min basaltemp ligger på mellan 36,05 - 36,10 normalt
Har inte använt NC länge så min basaltemp som skrivet ovan finns skrivna på papper och inte i appen.
4 dagar efter ÄL och mina flytningar är tjocka och vita. Aldrig haft det innan och hade inte det förra månaden vid ÄL.
Äckligt ja men jag brukar undersöka då och då hur flytningarna ser ut men nu nyligen fick jag ut som klar vita tjocka flytningar och bröstvårtorna ja dom ilar ännu och sport-bhn fick åka av för brösten känns lite lite större och har försökt krypa ut ur bh.n så nu får dom hänga fritt haha
ÄL typ igår tror jag (går enbart på sekret. Har väldigt oregelbunden cykel) äl sekret 5 dagar och idag ömma bröstvårtor.
Någon har sagt till mig att det blir som vattnig flytning när äl är? Stämmer det? Jag har mest som kletig genomskinlig flytning man kan dra trådar av. Sen får jag ömma bröstvårtor några dagar samtidig som sekretet blir som lotionflytningar. Har aldrig upplevt detta vattniga. Hur yttrar sig det?
Är också 31. Börjar bli stressad men inbillar mig att jag har gott om tid även om jag blir superstressad ibland för att det inte går. Har försökt ett år. Ska söka gyn i början av nästa år om det inte blitt nåt innan dess.