• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Nitcirc
    M1987 skrev 2016-09-24 09:03:25 följande:

Hej, hoppar gärna in här! :) Grattis till alla plus:) Är på äl+11 och fick precis väldigt svagt plus som jag hoppas ska leda till en liten med bf 6 juni isf. Ni som plussat så tidigt, var testet starkt eller svagt? Ganska säker på äl då jag både körde ältest och temp. Mitt andra barn och bor i Göteborg.

Jag är på bim+4 och har fortfarande ganska svagt streck. Tog första testet bim +1 och det var lika svagt då men ett test med veckoindikator sa Gravid 1-2 veckor :) har du testat det?
  • Cacek
    M1987 skrev 2016-09-24 09:03:25 följande:

Hej, hoppar gärna in här! :) Grattis till alla plus:) Är på äl+11 och fick precis väldigt svagt plus som jag hoppas ska leda till en liten med bf 6 juni isf. Ni som plussat så tidigt, var testet starkt eller svagt? Ganska säker på äl då jag både körde ältest och temp. Mitt andra barn och bor i Göteborg.

Mitt var väldigt tydlig, men jag tror att jag hade ägglossning nästan 1 vecka innan man brukar ha det. Kan nog bero på det.
  • Lillablåvalen

Hej! Grattis till alla som plussat!
    Jag är på bim -2 och plussade på bim -5. Jag är 20 år gammal och min fästman 25. Vi bor i Dalarna.
    Första barnet för oss båda. Planerat såklart.
    Hoppas verkligen att lilla bebis vill stanna i magen.
    Mina test blir tydligare för varje dag som går. Lägger med en bild!

• An89

Hej!

Jag och min sambo längtar verkligen efter vårt första barn och i veckan blir vi klara för inflytt i vårt nya hus som vi totalrenoverat sen i februari! Har sagt hela tiden att det hade varit perfekt att bli gravida nu i samband med ett färdigt hus och ikväll plussade jag ?? Superglada, och antar att sambon får bära kartongerna nu framöver ???? Nu hoppas jag verkligen att allt går vägen. Beräknad enl app 4/6 ????

Grattis till er med ???? Kul att kunna "avslöja" för någon mer redan ????

• An89

Ska såklart inte vara frågetecken utan smileys! Haha!

• vi259

tycker känslan känns så häftig! gravid det ska komma en bebis! trodde man skulle förstå det mer för varje graviditet men det gör verkligen inte jag. nästan så jag längtar efter fler symptom så man blir mer påmind om det=)

• lingonrisig

Hej! Hoppar in här också, jag är 27 år och väntar första barnet med bf typ 1-3 juni någon gång. Lite svårt att räkna för ägglossning kom lite tidigt den här gången. Tycker redan det är sjukt spännande att vara gravid, det är första gången. Mina symtom hittills är jättehungrig och ett jädra spring på toaletten, tyvärr nattetid också. Men annars mår jag topp! Följer med tidiga symptom? Var bor ni alla? Jag bor i Stockholm.

• lingonrisig
    An89 skrev 2016-09-24 20:14:40 följande:

Hej!

Jag och min sambo längtar verkligen efter vårt första barn och i veckan blir vi klara för inflytt i vårt nya hus som vi totalrenoverat sen i februari! Har sagt hela tiden att det hade varit perfekt att bli gravida nu i samband med ett färdigt hus och ikväll plussade jag ?? Superglada, och antar att sambon får bära kartongerna nu framöver ???? Nu hoppas jag verkligen att allt går vägen. Beräknad enl app 4/6 ????

Grattis till er med ???? Kul att kunna "avslöja" för någon mer redan ????

Grattis, vilken perfekt timing! :)
  • lingonrisig
    lingonrisig skrev 2016-09-25 00:06:18 följande:

Hej! Hoppar in här också, jag är 27 år och väntar första barnet med bf typ 1-3 juni någon gång. Lite svårt att räkna för ägglossning kom lite tidigt den här gången. Tycker redan det är sjukt spännande att vara gravid, det är första gången. Mina symtom hittills är jättehungrig och ett jädra spring på toaletten, tyvärr nattetid också. Men annars mår jag topp! Följer med tidiga symptom? Var bor ni alla? Jag bor i Stockholm.

Ska såklart stå FLER med tidiga symptom och inte följer, hehe..
  • vi259
    lingonrisig skrev 2016-09-25 00:09:30 följande:
    Ska såklart stå FLER med tidiga symptom och inte följer, hehe..
    jag har brösten som värker rejält! sedan är de svag mensvärk till och från under dagarna. kisseriet har ja inte märkt av då ja alltd kissar mycket och på nätter (dricker för mycket vatten)

jag bor i luleå och är 27.
Svar på tråden BF juni 2017