38+ och försöker bli gravid.
Hej!
Kommer till gyn med vetskap om att han inte ska vara kvar i samma lokaler. Det visste jag sedan länge o han letade ny lokal att driva sin klinik i. Men idag säger han att han inte ska fortsätta alls utan börja jobba på onkologen. Jag bryter ihop totalt o stor gråter.......
Han blir själv tagen av min reaktion o säger sedan men..... jag vill så gärna följa dig tills det blir ett litet knyte så jag tänkte kolla med en kollega om jag bara under dina undersökningar kan få låna utrustning o plats av henne..... alltså fatta on detta går. O han gör det för min skull!
Jag gråter ju då såklart en skvätt till. Denna gång glädjetårar.
Dagens vul visade ju såklart att där inte fanns ett foster men han ser för första gången något runt format i kanalen som han kallade det o funderade på om det var ett utomkveds. Men det brukar inte sitta där säger han sen. Så detta måste ju kollad upp framöver.
Men nu eftersom han slutar denna vecka o det sedan är semester så läggs allt på is. Vad säger du om allt säger han sen... ja inget jag vill men har inget att välja på.
Nu får jag väl helt enkelt försöka på egen hand o hoppas att det går utan medicin. Det har ju funkat 2 ggr uppenbarligen då jag har två fina tjejer.
Så får vi se vad som händer fram över. Nu e det lite ovist kan man säga.... kämpa kämpa
Själv tycker jag att det är konstigt att jag inte blivit gravid alls under de här två åren. Verkar som det överlag varit svårt för våra tidigare barn har också tagit tid men inte så här länge. Har ju åldrats också såklart men ändå.