smurfen 11 skrev 2017-12-01 11:18:36 följande:
Bra !
Jag har också hört att zonterapi kan vara bra, finns det nån bra här i Götet tro? Du bodde väl också här?
Too tiki skrev 2017-12-01 10:42:58 följande:
Yes, idag gick tempen upp
Nu gäller det bara att tempen håller sig uppe i 2 dgr till, för skriver jag in samma temp som jag hade idag, då sätter FF ut att jag hade ÄL igår, cd 14.
Det kan ev. stämma för i förrgår på kvällen hade jag ÄL känningar och igår på förmiddagen kändes det också lite så. Stämmer iofs inte med sekretet så jag vet inte vad jag ska tro.
Ev. hade jag ÄL dagen före men att det tog ett tag för tempen att gå upp, vi får se. Huvudsaken är ett temp-fan håller sig uppe, så skiter jag i vad testerna och annat säger, litar mer på tempen. Vi hade sex i förrgår så simmare ska det väl finnas om det skulle vara så att ÄL varit :)
Imorgon ska jag sluta röka och jag har också dragit ner på kaffet och dricker bara 3 koppar vanligt kaffe, resten under dagen blir koffeinfritt. Har försökt sluta tidigare men inte lyckats iom att jag inte fick ÄL förra månaden :( Hoppas nu bara att jag kan låta bli ciggen. Håller sig tempen uppe imorgon blir det lättare än om den skulle gå ner igen....
Önskar er alla en fin helg!! Nu måste jag jobba så jag kan gå hem lite tidigare :)
Haha ja hoppas din temp-fan håller sig uppe!
Kan du dra ner till två kaffe per dag vore det kanon...och sluta med bolmandet, du får ha en bebis som morot.
Cd 8 idag, ska få med mannen på mys tänkte jag ikväll, det ska max vara fem dagar emellan säger vår gamla ivf klinik så fiskarna inte är döda. Så då är det dags idag:)
Ja får hoppas att tempen håller sig uppe så jag kan släppa denna oron :)
Jo vi bor också i Götet numera :)
OK, ska dra ner på det vanliga kaffet till max 2 koppar. Trodde det var 3 koppar som var OK att dricka men det finns ju koffein i den koffeinfria också som jag förstått så det är nog klokt. Ciggen bara måste jags luta med. Började efter mf och sen har jag inte kunnat sluta för det har varit så mkt hela tiden. Urdumt, för jag hade hållit upp i över 1 år så det går ju, men då hade jag inte den där jäkla ÄL som strulade.....
Hoppas du får med din man på lite mys, håller tummarna för dig :)
Åhhh tack, ska testa detta och hoppas, hoppas att det kan göra susen :)