38+ och försöker bli gravid.
Annars vill jag inget hellre än att försöka igen, så vi kommer antagligen att köra på direkt (om inte läkaren säger något annat) tiden rinner liksom iväg känns det som. Hade som "mål" att få alla mina barn innan jag fyller 40 och det skulle jag lyckats med om inte det här hade hänt.. Nu blir det inte så :(
Har inte hängt med hur det går för er andra, men hoppas det blir några plus snart
Försök att inte ha mål med att hinna innan en viss ålder, jag vet det är svårt...hade vi fått första som vi förlorade hade den lilla vart 7 månader nu...andra hade vart 5 månader och nu är jag istället över 40 och får en liten nästan två år efter vi började försöka. Ni kommer förhoppningsvis kunna köra igång direkt, låter ju bra att det känns bättre i magen och inte kommer mer klumpar osv...hoppas återbesöket går bra!
Goda nyheter för mig den här månaden, två äggblåsor på rätt sida! Känns skönt att vara med i leken igen. Kan ju knappast ha sån tur att det blir något den här månaden, men nu vet jag i alla fall att det finns liv i vänster äggstock fortfarande och slipper ta p-piller en månad för att försöka sparka igång den.
Ska ta ÄL-spruta imorgon så ÄL blir väl torsdag eller fredag. Ni kan ju gissa vad jag och mannen tänker hitta på de närmaste dagarna.
Planen nu är att försöka naturligt under sommaren (ska bli skönt!) och sedan troligen köra stimulerade cykler på samma sätt till hösten.
Om det inte tar sig innan dess förstås...
Men vad skönt! Äntligen!! Hoppas nu innerligt att det kan ta sig när det äntligen är rätt sida och att ni slipper stimulerade cykler nåt mer!