38+ och försöker bli gravid.
När jag kikar i FF appen kommer jag på att äl kom ju senare så bim blir ju också senare, närmare fredag. Bim-5 idag typ. Känns lite suck! Lång väntan.
När jag kikar i FF appen kommer jag på att äl kom ju senare så bim blir ju också senare, närmare fredag. Bim-5 idag typ. Känns lite suck! Lång väntan.
Jag tror detsamma. Jag har misstänkt varje gång när jag varit gravid men inte vågat tro det till fullo. Första gången visste jag såklart inte men de övriga. Eftersom jag inte känner av det symtom som alltid funnits med de andra graviditeterna så tror jag inte på denna gång. Fast det kanske inte kommer förrän om någon dag eller två.
Skönt Milou det var mer rejäl mens denna gång och inte spottings.
Jag hoppas på det. På onsdag borde jag ju känna nåt.
Men samtidigt är det ju inte så lätt få ner tsh på bara några veckors knaprande av medicin.
Smurfen: Hoppas tsh kan stabiliseras snabbt. Det skulle vara super! Ska ta nya prover på torsdag. Håller tummarna för er. Lite snor och mycket sex kanske gör susen.
Jag har nästan helt slutar med kaffe. Dricker en kopp på morgon och resten av dagen grönt te. På helgerna kan det bli en kopp efter lunch och kanske en påtår. Nu har jag tyvärr sista tiden druckit mer kaffe än vanligt men förhoppningsvis har det inte varit för mycket. Att dra ner på kaffet visade sig lättare än jag trott. På helgerna tar jag gärna ett glas vin, som sagt man måste ju leva lite också.
Hela bebisverkstan är jobbig tycker jag. Det blir inget utrymme för spontansex nästan eftersom vi också är småbarnsförälder och kämpar ned tid, lust, ork omvartannat. Usch så trist jag låter! Måste nog förföra mannen ikväll.
Nykär: hoppas ni får vänta på lillen. Snart dags, tokigt vad tiden går. Soännande!
Vänt menade jag.
Milou: det låter inte kul med de där skoven. Hoppas det blir ett lindrigare nästa gång.
Grattis till plusset miachr78!
Här kom mensen igår, som väntat. Känns okej! Nya tag!
Håller tummarna Hemflyttad.