Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Hade också försökt ikväll Milou men annars går det ju bra imorgon också.

• Anonym (Sanna)

Milou: behöver inte vara för sent imorgon men såklart bättre det blir ikväll. Håller tummarna!

• Anonym (Sanna)

Vi sexade igår efter något glas vin för mycket. Det blev pannkaka för oss båda två, så med andra ord har vi båda revanschlust. Äl är först om 3-4 dagar så det är egentligen ingen brådska ikväll men tänkte vi kör söndag och tisdag denna gång (om jag får med honom).

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-09-23 22:51:36 följande:

Wihooo! Vi fick till det nyss! Å han kom på 1 minut haha. Nu kommer jag sova gött :)

Wohoooo!
  • Anonym (Sanna)

Kolla graviditetskollen. Där finns bra info om ju hur man boostar fertiliteten.

Sista chansen imorgon. Det blev inget varken igår eller ikväll. :-/

• Anonym (Sanna)

Minns inte hur det var med tempen efter äl men säkert någon annan som vet. Jag har tempat förra sommaren men blev tillslut less.

• Anonym (Sanna)

Tog nyss ett äl test men det visade som vanligt inget. Tror äl kommer senare. Hade räknat med imorgon men har ännu inte haft något trådigt sekret. Brukar ha det en till två dagar innan. Hoppas på sex ikväll då har vi i alla fall fått till det en gång innan äl om den kommer på torsdag eller fredag.

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-09-26 16:17:37 följande:

Ska du inte vänta med sex tills äl ger utslag? Om han nu är lite svårflirtad tänkte jag. Fast det bästa är nog i kväll och på torsdag om äl är någon dag sen :)

Bäst skulle det vara om vi fick till det både idag och imorgon. Kommer den sneare än så är drt kört för jag åker bort i helgen. Jag får ju aldrig utslag på stickor så det är meningslöst ta dem men jag hade ett kvar. En stund efter jag postat här började det mola på så nu det nog på gång snart.
  • Anonym (Sanna)

Jag såg den för nån vecka sen. Det var intressant.

• Anonym (Sanna)

Sjuka barn = inget sex. Sista chansen ikväll, nu måste vi få till det om vi alls har nån chans denna månad. Äl har varit nu under dagen märker jag på sekreret.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.