38+ och försöker bli gravid.
Too tiki: Vad sorgligt. Beklagar. Jag funderade var du tagit vägen för så här länge "brukar" inte du vara borta från tråden, så länge jag läst här. Verkligen tråkigt, men vad fint att ni fick de sista orden från din far. Hoppas han bringar lycka till er!
Nykär15: Nu är jag lite sen att svara, men angående ma och att det vore intressant att vetat om det var kromosomfel som orsakade förlusten, så håller jag med. Verkligen synd att det inte går att få den analysen. Om det var TSH istället vet man ju var man kan hjälpa till på traven framöver. Hoppas det går vägen denna ostimulerade sista månad för er!
wa76: Trötthet är väl ett gott tecken! Är det ett återbesök du har imorgon men de inte tar kompletterande prover? Hoppas jag missförstod, annars låter det jättekonstigt.
Mitt illamående håller i sig tyvärr. Tror jag gått 11 veckor nu. Igår tog jag mig i kragen och ringde mvc för inskrivning och även ett ul är bokat till 4 april. Jag har haft svårt att ta till mig denna graviditet och därför jag inte ringt förrän nu. Alla mina fyra tidigare graviditeter har jag gjort tidigt VUL/UL runt vecka 7-8, men inte denna gång, så det känns fortfarande svårt att lita på att jag är gravid, men jag mår ju verkligen illa, trött så jag somnat i soffan på em, och ingen mens, så detta tyder ju på att de två strecken stämmer. Men lite overkligt är det så länge jag inte sett något liv där inne.
Jag är på ÄL+2 nu, så om 8 dgr ser vi ev om det var en bra omgång eller inte...