38+ och försöker bli gravid.
Slutade röka i morse. Nu ska jag bara få mannen att följa med på det ...
Det sätter nog käppar i hjulet för oss också.
Nu är jag less bebisverkstaden. Mensen kom idag och det känns som att det aldrig kommer ta sig.
Nu är jag less bebisverkstaden. Mensen kom idag och det känns som att det aldrig kommer ta sig.
Första mötet på kliniken i morgon för uppstart av IVF...pirrigt!
Ja jag borde ha ÄL om ca 5 dagar och vi kommer självklart försöka på den med. Och ja, helt utan sprutor och hormoner denna gången. Det enda vi har är extra E-vitamin, folsyra, järn, zink och magnesium som var helt ok att fortsätta med in i IVF:en med. Sen kommer jag smörja med den starka ProgesterAll efter ÄL. Vill spara lite på mina Lutinus då denna kliniken säger man bara ska ta det i 3 veckor, men jag vill helst ta förbi v 13....så OM jag blir gravid vill jag ha kvar de uthämtade jag har till det. Har rätt många så det ska räcka precis isf
Beställt digitala ÄL-test denna gången så jag slipper tolka streck. Är bra för mig ha exakt koll på ÄL så vi vet när uppstarten blir eftersom det verkar bli äggplock mitt i påsken om ÄL kommer när den borde....
Ja just runt CD5-7 brukar jag känna, sen lugnar det sig och drar igång igen. Kände det extra tydligt när jag tog Letrozol, då trodde jag nästan att ÄL faktiskt kom så tidigt, men så var ju inte fallet
Kul, då följs vi åt igen!