Monchichi skrev 2017-02-11 09:11:51 följande:
Milou3: Nej vad dystra tankar, lider med dig. Alla negativa ting kommer ju fram och blir mer påtagligt försök efter försök med minus. Nu vet jag inte hur gammal du är men klimakteriet ska väl inte komma förrän vid 50-årsåldern för de flesta? Hoppas mensen kommer snart så ni kan få ta nya tag. Kan du inte försöka boka en tid hos gyn för att få kolla upp lite värden om det kan vara någon tröst? Men det är ju en chansning, man vill ju inte få negativa resultat därifrån heller, då kanske det är bättre att inte veta? Å andra sidan, om det går att göra något åt så vill man ju göra det. Hoppas det känns bättre för dig snart!
Zora: Hmm, vet inte, har aldrig provat krämen, men du får säkert något bra svar från dem med erfarenhet här.
Grattis till graviditeten!!!
Ja i går var det dystra tankar. Är 40 år så det dröjer väl förhoppningsvis ett tag innan jag går in i klimakteriet.
Men var fan e mensen?? Min mens är extremt punktlig.
Smörjt med progesteronkräm så säkert därför den är 2 dagar sen nu.
Aldrig kollat om jag har brist på progesteron men googlade runt för några månader sedan och blev nyfiken.
Blev gravid på första försöket men fick mf. Vet inte om det va krämens hjälp, då det va vårat 3:e försök bara.
Lycka till och njut av plusset!