Hemflyttad skrev 2017-04-11 11:14:37 följande:
De senaste månaderna har jag haft runt dag 12-14. På tisdag är jag på dag 12 och när man tar ägglossningssprutan räknar man väl att det tar 36 timmar till ägglossning. Får hoppas att ÄL inte kommer tidigt den här månaden.
Spännande att så många testar Rosenrot nu! Jag tog munkpeppar förra månaden, funkade ganska bra. Fick tydligt utslag på ÄL-tester och hade en lutealfas på 13 dagar, vilket typ aldrig händer. Brukar ligga på 11 eller möjligen 12. Hade däremot lite spottings.
Dags för dig att börja testa med ÄL-tester snart då med tanke på sekret? Vill ju inte missa! Kul att mannen är med också, min gör som han blir tillsagd men är allmänt skeptisk till diverse tillskott.
Haha önskar att min skulle göra som han blev tillsagd.
Han blir trotsig om jag skulle pusha honom. Därför blev jag så förvånad när han svalde ner en tablett själv :)
Då ligger vi lika för på tisdag är jag på CD 13!
Känner inget mol alls i magen så väntar med att testa tills i morgon iaf. Jag kan få äl-sekret en vecka innan äl men det blir vattnigare närmare äl. Läst mycket nu om pH-värdet i kroppen och om spermiernas överlevnadschanser vid försurning i kroppen.
Jag ligger ju risigt till där. Äter mycket socker, pasta och ägg. Så från och med i dag ska jag hjälpa kroppen på traven och dricka ett glas citron per dag! Minska äggintaget och skippa kvällskakorna :)
Behöver små kroppsliga projekt att hålla mig i.
Kilandet av RR har upphört så det kanske bara var tillfälligt.
Kommer du testa MP denna månad också eller testa RR?