Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Milou3 skrev 2017-04-28 10:45:25 följande:

Nä jag åt bara RR mellan mensens 3:e dag och äl.

Det blev lite brun-beiga flytningar för ett tag sen. Nu ingenting när jag torkar.

Ska bli intressant detta :)

Kommer du testa nåt innan BIM?

Då kan molvärken bero på rosenrot (då man oftast får mer molvärk av den) eller så beror det på att det tagit sig eller att mensen kommer.

Jag kommer inte att testa. Det är så tråkigt med blanka test.
  • Anonym (Sanna)
    Lykkeliv skrev 2017-04-28 10:32:05 följande:

Jag har molvärk men inget annat. Gissar på bim om 3 dagar nu. Testade negativt igår em

Tråkigt med negativt test men vänta några dagar. Ifall mensen är sen kan du testa igen.
  • Anonym (Sanna)

Men krämen ska ju motverka PMS. Det är bla därför jag börjat med den. Jag har fått pms sista året efter spiralen. Märkte det inte själv utan det var maken som påpekade det. Två dagar innan bim blir jag så irriterad. Har aldrig haft det innan. Nu är det andra månaden med krämen. Hoppas den ska göra susen.

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-04-28 16:41:10 följande:

Exakt så blev det för mig efter uttag av hormonspiralen!

Hoppades att krämen skulle ta bort pms men har inte märkt någon större skillnad. Kanske lite bättre denna månad, tagit mer kräm denna gång så kanske därför.

Hur tidigt får du pms innan bim?
  • Anonym (Sanna)

Jag väntar nog in bim. Tror det är på tisdag. Om jag skulle ana symtom kanske jag kunde testa på måndag men eftersom ddetkänns precis som vanligt är jag säker på mensen kommer i vanlig ordning. Hu så jag är less detta varje månad.

• Anonym (Sanna)

Jag håller med att det verkar lovande med blodflytningen. Håller tummarna Milou3.

• Anonym (Sanna)

Jag har slutat typ dagen innan förväntad mens. Förra månaden kom mensen någon dag innan så jag hann inte sluta med den.

Trist med mens och känningar att den är på gång.

• Anonym (Sanna)

Idag ligger jag och känner av varje liten molvärk. Varit på promenad, ja då kändes det ganska mycket. Legat i soffan, anade ett diffust molande. Men jag tror inte egentligen att det tagit sig. Hade vi legat dagen innan så kanske eller dagen där innan. Samtidigt slutar jag inte hoppas.

• Anonym (Sanna)

Milou3: tråkigt! Men som du säger. En känsla har man ju ifall att det tagit sig. Jag hoppas det kommer gå bra med sambon när det är dags.

För oss inträffar äl när sambonär bortrest strax innan sån det kan bli samma som denna månad. :-/

• Anonym (Sanna)

Välkommen!

Förstår du blir lite frustrerad över mannens attityd. Det är ju stressande med åldern och olika tillskott kan ju hjälpa på traven.

Min man åt multivitamin man förut när jag sa att det nog skulle vara bra för simmarna. Då tog det 1.5 år för oss att bli gravida och jag är tror stenhårt att vitaminerna hjälpte oss när det väl tog sig. Denna gång äter han vitaminerna ibland.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.