38+ och försöker bli gravid.
Mensen kom idag. Tillika bra då det passar bättre med juni så nu blir det all in om några veckor. Jag äter rosenrot, d vitamin, magnesium, kalcium, multivitamin och omega 3. Ska kolla upp extra e vitamin.
Mensen kom idag. Tillika bra då det passar bättre med juni så nu blir det all in om några veckor. Jag äter rosenrot, d vitamin, magnesium, kalcium, multivitamin och omega 3. Ska kolla upp extra e vitamin.
Hörni tjejer som äter RR eller ätit, blir ni tröttare av dem än ni var innan? Jag är så sjuuukt trött hela tiden och min sambo går runt och gäspar också. Tar iof bara en om dagen och den alltid runt middagstid.
Är just nu i ett halvtrist mellanläge : / 7-8 dagar kvar till äl.
Ska börja med äl-test på lördag och CD 8 tänkte jag.
Inte haft sex på väldigt länge nu, pga vår valp som sover mellan oss och är galet lättväckt. Måste ju få till några omgångar innan äl så det blir färska simmare sen vid äl. Undrar hur vi ska få till det runt äl. Måste planera in en lång promenad för vovven innan och får sen leka tysta leken i soffan typ :)
Vinke vink till liten.
Det är skönt med extra tul.
Det fick jag göra sist och då upptäcktes att min bebis var lite mindre. Som tur var flödet bra men han vägde bara 2500 när han föddes.
Jag är inte säker det blir en till för oss. Hoppas ju såklart vi kommer lyckas men blir jag gravid igen är det en bonus. Vi har ju försökt ett år, segt!
Vi hade också försökt precis ett år och jag kände som du. Hade gett upp hoppet och kände att de två vi har antagligen är de vi får och vi ska vara glada för det. Men plötsligt, efter ett år, så var plusset där! Vi gjorde inget annorlunda just den månaden. Har ju kört Äl-stickor och NC +FF (tempmetoden) hela tiden så vet att vi prickat Äl. Ge inte upp. Håller tummarna för dig och såklart er andra här inne som ännu inte fått plus
Åh vad kul Bluebird. Grattis!
Håller tummarna det blir från rätt sida nu Hemflyttad. Förstår det ska bli skönt med pausandet.
Jag har hela tiden sagt att jag ger det ett år men nu kör vi hela sommaren så får vi se till hösten. Jag kan ju inte släppa tanken på ett till men samtidigt tär det mycket på alla försök.
Förhoppningsvis tar det sig nu för oss så slipper vi fundera på paus eller inte.
Kram till dig Bluebird. Att inte försöka stressa upp dig är nog klokt och jag håller tummarna denna lilla stannar på sin plats. Håll ut till onsdag.
Milou: jag är på cd7 idag.
Man tycker ju att äl skett men kroppen är ju lite konstig ibland eller så ska ett till ägg släppas.