Nykär15 skrev 2016-11-20 17:13:19 följande:
Välkommen! Vi har BIM samma dag...men känner inte att jag tror på att det skulle ta sig på första försöket sen MA i juli.Vårt barn hade dött i v 12+2 visade sig på kub, fick starta det på sjukhus pga att det gått så långt ändå. Sen strulade allt, fick skrapas nästan tre veckor efter, förlorade kraftigt med blod under o efter op, så sjukskriven pga blodbrist...blev ändå inte bra och fick göra en hysteroskopi. Sjukskriven totalt 5 veckor men tig 3 månader innan vi fick ok köra på igen...
Livrädd både för att lyckas och inte lyckas igen.
Nu har vi dock hjälp via privat klinik med mediciner. Äter Trombyl och E-vitamin och får jag plus ska jag direkt börja med Lutinus. Tar det sig inte denna gång ska även äl stimuleras i nästa cykel, haft två långa cykler efter MA för jag fått östrogen att hjälpa upp slemhinnan att läka.
Nä men fy, vilken historia. Stackare..:(
Jag har bara gått igenom ett och det räckte..
Pga av åldern så ville jag att allt snabbt skulle vara över när Ma upptäcktes tydligen dött i v.6 redan men kroppen hade inte fattat det alls. Alla hormoner svämmade fortf över. Föreslogs skrapning, men ville prova "abort" iom att möjligheten fanns då jag inte var lika långt gången som du.
Jag har hört om liknande komplikationer så jag är glad att jag slapp.
Är det vanligt eller hade du bara fruktansvärd otur? Förstår att det känns nästan lite olustigt.
Livrädd för att det ska bli samma. Känns liksom som dagarna att bli gravid på är räknade. Har hunnit få en mens bara efter men det har ju gått några veckor så jag hoppas att det ska ha tagit sig ändå.
Ska du vänta eller testa tidigt?