IVF-hösten 2016
Lycka till!
av er som ruvar just nu, vilken dag är ni på och har ni några symptom?
Jag är bara på dag 3, tiden går så sakta!
Jag testade mitt livs första plus IDAG på ruvardag 6. Efter 2 år å 4 ivf. Äntligen! Svagt men synligt! Å inte hittepå!!!!!! Tydligare på riktigt än på bilden . Jag är såååååå lycklig och pirrig. kan de va sant?!
Officiell testdag idag, är på resa men kunde inte låta bli. Det har väl tagit sig?
hur går det för alla?
usch vad jobbigt att må så där! Men om man tänker positivt så är det ju ett väldigt bra tecken att det är något som händer där inne!
idag är jag på RD 10, på RD 7 tyckte jag att jag fick se ett streck på stickan, men det var väldigt väldigt svagt så jag antog att det var ett spökstreck. Detta lilla spökstreck har nu blivit lite starkare för varje dag, så om vi har tur, efter 15 års väntan, så blir det kanske ett litet sommarspöke att vänta sig...
Officiell testdag idag!
jag skall ringa kliniken imorgon, men lite nyfiken, vad är det som händer från och med nu? Kommer dem att ta blodprov eller skickar dem vidare en till MVC direkt för att skrivas in?
hej tjejer!
Jag behöver eran hjälp!! Jag vet inte om jag vågar tro på att detta är sant? Är på ruvardag 10 och jag kunde bara inte hålla mig för jag har känt mig så konstigt de senaste dagarna så därför bestämde jag mig att få svar nu eller aldrig.
BM säger ju att man inte ska testa sig tidigt innan testdagen för att inte få falsk positiv men stämmer det verkligen? Måste jag då vänta med och bli glad över mitt plus?
Är i chock!! Har liksom inte fattat det än att jag har plussat? Vi har försökt i över 9 år utan att lyckas. Kan det verkligen vara sant?? Snälla hjälp mig!
Skickar med en bild!