IVF-hösten 2016
Ultraljud här idag... Fick höja menopur ännu mer... Men jag hade 8 ägg som vuxit å såg bra ut nu :)
Ultraljud på måndag igen :)
Ultraljud här idag... Fick höja menopur ännu mer... Men jag hade 8 ägg som vuxit å såg bra ut nu :)
Ultraljud på måndag igen :)
Vad spännande!! Då får vi verkligen följas åt :)
Klockan 8 på måndag ska jag dit :)
Kroppen börjar bete sig som vid ägglossning... Sötsugen, lite kort stubin å lite molvärk i magen emellanåt :) känns iallafall lovande :)
Åh vad spännande! Men drygt att ha tid så långt fram på dagen.. Är glad att jag har tid på morgonen, annars hade jag nog flippat ur... :P
Är så nervös för att det inte ska se bra ut.
Preliminärbokade plock å tillbakasättning denna vecka så hoppas verkligen de vuxit!! :)
Åh vad spännande! Men drygt att ha tid så långt fram på dagen.. Är glad att jag har tid på morgonen, annars hade jag nog flippat ur... :P
Är så nervös för att det inte ska se bra ut.
Preliminärbokade plock å tillbakasättning denna vecka så hoppas verkligen de vuxit!! :)
då växer dem i alla fall, vilket är positivt! Mina var runt 7 också, förutom en som låg på 10, och sedan en massa småttingar som dem inte räknade. Vi får se vad dosändringen gav...känner ju absolut ingenting så jag tror det blir doshöjning igen.... men vi får se!
ok, så det gick inte bra alls idag. De bestämde sig för att avbryta för de hittade bara ägg på 18mm vardera. Jag tycker inte de gjorde ett bra jobb alls, de hittade inte ena äggstocken, och de letade inte mycket heller, sedan slutade de efter de hittade de två äggen på andra sidan. men, men... bättre lycka nu nästa gång antar jag, med högre dos.
ja precis, skrev lite för fort. De hittade bara 2 på 18. Fast i fredags hittade dem 6 stycken.
Men fy vad jobbigt för dig :( låter sjuktkonstigt att de väljer att avbryta å inte att plocka :/