Bim 4-6/9 någon mer?
Hej!
Tänkte om någon här har lust att följas. Har själv Bim 5-6/9 och väntan känns så lång. Tänkte vi kunde prata lite funderingar och symtomen.
Hej!
Tänkte om någon här har lust att följas. Har själv Bim 5-6/9 och väntan känns så lång. Tänkte vi kunde prata lite funderingar och symtomen.
Jag har alltid vitaktiga flytningar efter äl oavsett om jag är gravid eller ej.
Känner igen det där med att vara skingrades var det varje månad vi försökte med minsta tjejen.
Jag kommer testa torsadag eller fredag. Äl +10 eller 11.
Har läst på flera ställen " försök att tänka på något annat" hur gör man det.
Det går Max 1timme i sträck av min vakna tid utan att tänka på det.
Jag har nog inga symtomer alls, lite dragningar i nedre delen av magen men tror faktiskt att det är mina tarmar som spökar. Jag är trög i magen men det känns väl väl tidigt som symtom va?
Det där med vita flytningar som jag har nu vill jag minnas att jag brukar ha. Det är på gott och ont att inte ha några symtomer för då spekulerar jag inte hela tiden men sjukt tråkigt ;).
Det konstiga är att jag ändå är inställd på att få ett plus, haha det får jag väl äta upp på söndag då jag har bim.
Ja självklart var flytningarna något som googlades flitigt, tydligen kan det vara ett tecken eller inte alls. Antar att om det är annorlunda så kan det vara det, men har man då ingen koll så är det omöjligt att veta. Underligt var det att den kom i fyra dagar och sedan försvann men efter 14 år med spiral, utan mens och ingen pms bara lite flytningar och uppblåst då och då (utan att fundera på när och varför) känns väl allting väldigt nytt och konstigt.
Att tänka på annat känns smått omöjligt när man hoppas så mycket, men det hade kanske varit hälsosamt.
Hoppas dock att det blir en riktigt bra vecka och helg men många +
Just det hur kan man göra emojis här utan att de ska bli en massa frågetecken?
Hej! Jag har Bim den 6/9. 3 månader efter MF så hoppas att det är vår tur nu.
Jag använder mig av fertility friend och tempar. Hur bra som helst! Vet att jag hade ÄL för 6 dagar sedan :)
Beklagar ert MF och hoppas att det går bra mycket snart Mila.
Totteplopp min glada gubbe kom upp när man tryckte kolon+bindestreck+slutparantes altså : - ) som på gamaldags vis, men vet inte hur man gör andra gubbar.
Beklagar ert MF och hoppas att det går bra mycket snart Mila.
Totteplopp min glada gubbe kom upp när man tryckte kolon+bindestreck+slutparantes altså : - ) som på gamaldags vis, men vet inte hur man gör andra gubbar.
Hej, har bim 3 sep, har haft oregelbundet sedan min dotter kom. Är 5:e försöket och 4:e barnet som planeras.
Jag blev illamående imorse och svag mensvärk, men det kan ju bero på mensen också!
Tror jag ska försöka hålla mig för att testa till på lördag Hur känner ni andra?
Inte många dagar kvar nu
Det blir test i helgen för mig också om inte mensen hinner före. Försov mig imorse och sambon åker iväg på jobb till på fredag.. så jag hoppas att veckan går fort och att tant röd fortsätter att lysa med sin frånvaro.
Tycker också att jag fått bättre luktsinne, brukar vara sambon som har bäst men nu är det nästan omvända roller.. och så illamående lite till och från! Men det kan vara att jag inbillar mig också.
Har läst på flera ställen " försök att tänka på något annat" hur gör man det. Det går Max 1timme i sträck av min vakna tid utan att tänka på det.