• Micka!

Bim 4-6/9 någon mer?

Hej, har bim 3 sep, har haft oregelbundet sedan min dotter kom. Är 5:e försöket och 4:e barnet som planeras.

Jag blev illamående imorse och svag mensvärk, men det kan ju bero på mensen också!

Tror jag ska försöka hålla mig för att testa till på lördag Hur känner ni andra?

• Micka!

Fick rosa flytningar igår, trodde mensen kommit! Men idag är det bruna flytningar och igen mens än i allafall! Kanske kan vara en nid- blödning?? Vad tror ni?

Har bim på söndag, inte lördag, ägget fäster väl från 7 - 10 dagar efter ägglossningen, blödningen kommun på äl +10.

• Micka!
    InaLo skrev 2016-09-01 13:04:07 följande:

2017 bebis.Hoppas också med dig. Vill gärna se många plus här

Snurrfia. Hoppas mensen håller sig borta. Så svårt det är med symtomen att tyda. Hoppas det betyder att det är någon där inne som ställer till det.

Mika spännande, vi får hoppas att det var blödning då ägget fäster. Och inte någon dum tant som smyger sig på.

Den dumma tanten var det!!! hoppas på nästa månad istället...
  • Micka!
    InaLo skrev 2016-09-01 13:11:37 följande:

Förstår att du känner dig besviken men du har väl hört talas om dom söta junibebisarna. Gör en sån i stället

Ja, du har rätt!! Jag får göra en sån istället Jag kanske tom lyckas pricka in min egen födelsedag den 12 juni!!!
  • Micka!
    Snurrfia skrev 2016-09-03 12:51:22 följande:

Är nu lite förrvirrad mensen skulle ha kommit någon gång mellan tis/to, så är på bim+4/2 någonting. Testet igår eftermiddag visade ett stort - inte en tillstymmelse till + hur jag än vred och vände på stickan. Myste till det lite men mannen imorse och upptäckte någon timme efter att det var lite ljusrosa på pappret, det har aldrig hänt efter sex tidigare och tänkte då att det nu var mensen som startat.. Har nu laddat upp med bindor men det har inte kommit något mer efter det. Har inte ont eller något men undrar såklart vad som försiggår där inne. Kan jag ha testat för tidigt eller kan det vara någon sorts infektion eller liknande?

Undrar också om det är någon annan som har eller planerar testning i helgen, att höra om några efterlängtade + i helgen hade varit trevligt

Är också förvirrad, min mens har inte kommit igång än, haft spottings i 4 dagar. Imorgon är det bim, tar ett test om det inte kommit igång då!

Knepigt för din del, men jag har varit med om det förut, då var mensen försenad, och myset kickade igång mensen, men det tog ett tag!

Hoppas att vi plussar ändå å att det inte är någon dum tant! Men själv är jag mer inställd på mens.....
  • Micka!
    Mila skrev 2016-09-04 08:59:28 följande:

Ser solklart positivt ut :)

Snurrfia skrev 2016-09-04 09:50:48 följande:

Tycker att det ser riktigt bra ut Stort grattis!!!

Tack så mycket, ska testa om några dagar igen! Har inte riktigt förstått än!
  • Micka!

Är gravid

Testat 4+0, svagt positivt, 4+2 ännu svagare med resultatet:s test, och på 4+3 testat med clearblue fick gravid 2-3! Litar inte på rfsu :s tester alls, bara blivit orolig av dem!

• Micka!
    Polly1 skrev 2016-09-07 12:22:10 följande:

Grattis!! Får jag bara fråga vad de menar med 4+0, 4+2 osv.

Betyder v. 5 i graviditeten, första dagen i den veckan är 4+0, eller bim
Svar på tråden Bim 4-6/9 någon mer?