Snurrfia skrev 2016-09-03 12:51:22 följande:
Är nu lite förrvirrad mensen skulle ha kommit någon gång mellan tis/to, så är på bim+4/2 någonting. Testet igår eftermiddag visade ett stort - inte en tillstymmelse till + hur jag än vred och vände på stickan. Myste till det lite men mannen imorse och upptäckte någon timme efter att det var lite ljusrosa på pappret, det har aldrig hänt efter sex tidigare och tänkte då att det nu var mensen som startat.. Har nu laddat upp med bindor men det har inte kommit något mer efter det. Har inte ont eller något men undrar såklart vad som försiggår där inne. Kan jag ha testat för tidigt eller kan det vara någon sorts infektion eller liknande?
Undrar också om det är någon annan som har eller planerar testning i helgen, att höra om några efterlängtade + i helgen hade varit trevligt
Är också förvirrad, min mens har inte kommit igång än, haft spottings i 4 dagar. Imorgon är det bim, tar ett test om det inte kommit igång då!
Knepigt för din del, men jag har varit med om det förut, då var mensen försenad, och myset kickade igång mensen, men det tog ett tag!
Hoppas att vi plussar ändå
å att det inte är någon dum tant! Men själv är jag mer inställd på mens.....