Bim 4-6/9 någon mer?
Hej!
Tänkte om någon här har lust att följas. Har själv Bim 5-6/9 och väntan känns så lång. Tänkte vi kunde prata lite funderingar och symtomen.
Hej!
Tänkte om någon här har lust att följas. Har själv Bim 5-6/9 och väntan känns så lång. Tänkte vi kunde prata lite funderingar och symtomen.
Gjorde ett test i dag. Negativt. Vet att det kan vara för tidigt men jag plussade på äl+10 med dotter och jag är ju äl+10 i dag. Så det finns inte mycket hop kvar.
Gjorde ett test i dag. Negativt. Vet att det kan vara för tidigt men jag plussade på äl+10 med dotter och jag är ju äl+10 i dag. Så det finns inte mycket hop kvar.
Har Bim 4/9 sitter nervös igår har jag testat med sticka och va negativ !! Det är tredje försöket nu!! Hoppas hoppas hoppas!! Lycka till !!
Tror att det idag är 14 dagar sedan jag hade ÄL och senast idag borde mensen komma. Den brukar alltid starta under e.m/kvällen så jag antar att det här blir en lång dag med många toalettbesök.
Hade hemska hugg i magen i lördags och har sedan dess haft lite värk till och från, hoppas att det kan betyda något
Fick rosa flytningar igår, trodde mensen kommit! Men idag är det bruna flytningar och igen mens än i allafall! Kanske kan vara en nid- blödning?? Vad tror ni?
Har bim på söndag, inte lördag, ägget fäster väl från 7 - 10 dagar efter ägglossningen, blödningen kommun på äl +10.
Haha.. Kom, skulle det ju stå !!!
Vet att det är svårt, men jämför inte med tidigare. Ägget fäster oftast mellan äl+6-9 så fäste det igår så är det nog för tidigt att se än..
2017 bebis.Hoppas också med dig. Vill gärna se många plus här
Snurrfia. Hoppas mensen håller sig borta. Så svårt det är med symtomen att tyda. Hoppas det betyder att det är någon där inne som ställer till det.
Mika spännande, vi får hoppas att det var blödning då ägget fäster. Och inte någon dum tant som smyger sig på.
2017 bebis.Hoppas också med dig. Vill gärna se många plus här
Snurrfia. Hoppas mensen håller sig borta. Så svårt det är med symtomen att tyda. Hoppas det betyder att det är någon där inne som ställer till det.
Mika spännande, vi får hoppas att det var blödning då ägget fäster. Och inte någon dum tant som smyger sig på.
Förstår att du känner dig besviken men du har väl hört talas om dom söta junibebisarna. Gör en sån i stället