Anne på Grönkulla 1 skrev 2016-10-27 11:37:11 följande:
Fast den mångkulturen som du förespråkar, består ju till största delen av människor som är extremt mycket emot din egen livsstil. (Polygami om jag minns rätt nu, och då inte en man-flera hustrur, där mannen besöker varje hustru en natt i taget, vilket är tillåtet i islam, utan något slags gruppsexröra över könsgränserna som muslimerna ALDRIG skulle acceptera.)
Det finner jag lika märkligt, som när öppet homosexuella personer, och folk som går i PRIDE-parader och säger sig ömma för förtryckta homosexuella - samtidigt verkar för att få hit fler muslimer med en MEDELTIDA syn på allt sex som inte sker inom heterosexuella äktenskap.
Men "ni" kommer aldrig att fatta hur konstiga ni är själva, jag har insett det...
Är de? Har jag inte märkt av. Tvärtom, många som bidrar till Pride, som deltar i olika queeraktiviteter är folk som flytt(at) från latinamerika eller mellanöstern just för att de vill kunna leva fritt och ha sin läggning, sina kinks i fred. Det förstår du väl själv? De som flyttar eller flyr hit från religiös diktatur är de som vanrivs i den, inte de som trivs i den!
De som VERKLIGEN är emot min livsstil är tvärtom de monokulturella förespråkarna, SD, de mer reaktionära delarna av KD och religiösa extremister av ALLA religioner, inte bara muslimer. (Och nej, lååångtifrån alla muslimer hör till den extrema gruppen!)
Du har insett fel. Jag bryr mig inte om hur "konstig" du anser att jag är. Jag skiter högaktligen i vad du eller andra tycker. Live and let live - vill du bara omge dig med kloner av dig själv, fine. De flesta av oss vill ha annat än våra spegelbilder överallt.