Bim Juli 2016
Gjorde ett digitalt nu ikväll efter jobb, ännu starkare + än på Stickan imorse!:D
Gjorde ett digitalt nu ikväll efter jobb, ännu starkare + än på Stickan imorse!:D
Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3
Jag är så otålig nu, 8 dagar till bim, och alldeles för tidigt både för test och symptom! Känner molvärk som verkligen irriterar mig, hur ska jag kunna vänta en vecka?? Jag brukar alltid få molvärk en vecka före min mens, så tänker att det är tecken på att mensen kommer att komma. Men har även fått molvärk en vecka före bim när jag varit gravid...
Vad roligt corran: Ingen tvekan längre!
Grattis till alla plus!!!
EL: Tycker absolut att du kan testa nu!! Nu borde det synas om du är gravid!
Jag testade negativt nu ikväll med två olika tester efter att ha hållit mig 5+ timmar och inte druckit eller ätit.. Så nu är jag helt inställd på mens imorgon. Trodde ett tag där att jag kanske var gravid, men inte inte nu längre. Kommer nog inte ens testa imorgon för nu är jag så trött på test, helt ärligt så tror jag faktiskt inte att jag kommer vilja testa..
Min man sa nu att vi nog borde hoppa över nästa försök då jag, om jag blir gravid, kommer att vara i v 7 när vi åker utomlands, typ då det absolut värsta illamåendet är. Bara ni kan veta hur det känns att hoppa över ett helt försök sådär . Då känns det liksom extra mycket att det (med största sannolikhet) inte blev något denna gången.
Vi har myst nyss:) trots att maken har svårt att komma under press:) nu hoppas jag att simmare kan trots allt komma igenom träsket:) har ju ingen ÄL sekret idag fast precis vid öppningen på tappen har jag fått ut en seg slemklump så hoppas att trots allt de finns där inne...Kan vara att jag släppte 2 ägg denna gången ( har gjort det tidigare) för idag ont på vänster sida dock när läkare undersökt mig häromdagen så hade jag ont på höger sida och läkare sa att jag ägglossade från höger äggstock. Sitter nu och plötsligt känner stickningar i vänster äggstock.
Tabletter heter Lutinus och fick utskrivet pga 9 tidiga MF och spottings.
Spännande att följa allas resor här, jag har bim närsomhelst och undrar:
Ni som varit gravida förut, och hade symptom som liknar de ni brukar ha före mens - upplevde ni också den där typiska dippen i humöret som (iallafall jag) en brukar få just före mens, men var gravida ändå?
Japp, jag känner verkligen att jag skulle vilja försöka sluta leta symptom men det är ju så oerhört svårt.
Har också 8 dagar till BIM. Tyckte bh:n fylldes ut lite mer imorse, bara en sån där sak man snabbt registrerade. Men de är inte ömma alls... Haha vad knäpp man är som går och analyserar minsta lilla detalj
Tack för alla grattis!! Nu vet även mannen!
copycat: japp det ser ut som det! Jag köpte predictor early (rosa paketet) och early pregnancy test (Lloyds apotek). Men skulle föredra predictor early då det var väldigt tydligt på det.
Jag tycker absolut du ska testa nu! Även om testet är dåligt så är det ju redan köpt nu!
marsbebis: Spännande!! Hoppas det blir ngt av det!
ÄL+11 idag, gjorde ett till test eftersom jag fått springa och kissa hela natten. Tokblankt igen. Känner mig riktigt deppig nu. Känner att tiden rinner ifrån mig, att jag aldrig kommer få se ett plus på stickan. Har liksom gett upp. Hatar min kropp, hatar mitt liv, hatar min sambo som inte vill satsa på det här helhjärtat och kunna prata om det ens. Den enda jag har att prata med är min syster som plussade efter 2 ggr (5:e barnet) när de bara skulle försöka på skoj. Hon förstår ju inte hur det är att kämpa månad in och månad ut i 1,5 år. Att aldrig ha fått bära ett barn i sin kropp, inte någonsin få känna kärleken till ett barn när man längtar så. Jag har helt tappat hoppet nu. Suck. Det vänder snart igen, men idag vill jag helst hoppa framför ett tåg.