Bim Juli 2016
DevilsDaughter skrev 2016-07-01 14:49:58 följande:
corran: Samma här, känner lite aktivitet från livmodern.. Tiden går extremt sakta när man väntar på att bli gravid, och när man väntar på att föda, haha
cfmilla: Sett flera här som fått tempdip och sen har den vänt uppåt igen. Så behöver inte alls vara så. Brukar du få mens på ÄL+14? hur myckt dippade tempen. Jag ligger ganska stadigt på 36,9, precis börjat med å tempa.
mammaresan: Efter att ha haft koll på älsekretet en del har jag märkt att det kan skilja sig väldigt mycket från månad till månad.. Men det kan nog variera lite från dag till dag innan ÄL hur pass trådigt det är.
Ja, jag tror dock jag har fått svampinfektion vilket tyvärr gör sekretet svårare att tolka..
Men bara för att jag skrev här så kollade jag efter jag skrivit och då upptäckte jag lite trådaktigt sekret igen men är fortfarande en bit kvar till det där sekret man VET betyder INSEMINERA MIG. Hahaha!
Deni81 skrev 2016-07-01 15:42:01 följande:
ÄL+5 eller 6 här. Känner absolut ingenting. Inte svullna bröst, ingen molvärk, lite illamående kanske men det brukar jag ha mellan ÄL och mens. Så nä... Har nog inte hänt något denna gång :(
Ta inte det som något dåligt tecken alls utan njut av att du inte mår dåligt! När jag väl varit gravid har jag inte haft några märkbara känningar så symtom säger inte så mycket egentligen.
Första gången jag mådde helt pyton då var jag inte alls gravid istället, haha. Så ja, det är som roulett det där..