November83 skrev 2016-06-26 16:06:30 följande:
Nej, mitt å sambons första barn. Har alltid sagt jag aldrig skulle ha barn men sen träffade jag den stora kärleken å han fick mig å inse att jag vill visst ;)
Jag trodde inte det skulle tära så mycket men det gör det.... Hoppas innerligt att det blir tredje gången gillt :)
Mysigt! Hoppas ni snart får uppleva den fantastiska resan av en graviditet, förlossning och en nyfödd bebis då!
Kynisen skrev 2016-06-26 18:08:30 följande:
Jag testade oxå som en tok när jag var 100 på att jag va gravid... Ingen bra ide men en blir ju så otålig.
Nu kom mensen igång ordentligt i går kväll så nu är det tredje cykel och tredje försöket, kör på med munkpeppar och äl-stickor och hoppas på att det blir en liten denna gång. Ser bara gravida överallt och en blir så ledsen varför det inte funkar för oss. Bästa vännerna väntar med bf i oktober och va här under midsommar, är ju så otroligt glad för deras skull samt avis på bulan som växer. Vi vill oxå!! :)
Men nu hoppas vi att vi får plus denna gång eller hur!?
Ja cykeln är det bara att inse att den är muppig :) så vi får sexa på och försöka pricka in ändå ;P
Hehe, härlig inställning ändå!
Skönt att du kan ha det. Jag jobbar med gravida plus att jag ser gravida överallt också. Haha! På jobbet tänker jag inte på det på samma sätt dock, där skiljer jag åt på saker och ting. När man ser folk på stan eller sin omgivning då kommer tankarna upp. Just nu är jag i ett stadie där jag bara kan titta och njuta över andras upplevelse. Men kan tänka mig att det blir svårare ju längre tid som går!
Pumpalens skrev 2016-06-26 20:05:21 följande:
Hej hej, tänkte jag hoppar in här. Hade bestämt mig att inte hoppa in i någon grupp men så fort känslan kommer vill man kunna ventilera.
Vi har försökt i över två år att få barn, gick en utredning i mars och lyckades bli gravida men upptäckte missfall i vecka tio.
Jag har bim på fredag, upptäckt att jag fått massa finnar i pannan, växt värk i magen, börjat kissa på natten, starkt illa mående efter maten. På midsommar fick jag springa till toaletten, för att klöka, men ingen spya kom.
Hoppas jag inte inbilar mig massa nu, vill så gärna ha ett plus igen!
Vilken tuff resa ni har haft och är på. Hoppas verkligen att alla dina symtom är en liten bebis i magen som stannar hela vägen!
När har du BIM?